הסרט קפטן מארוול 2 נמצא בפיתוח ועשוי להגיע לקולנוע ב-2022

קפטן מארוול (תמונה באדיבות פורום פילם) קפטן מארוול (תמונה באדיבות פורום פילם)

סרט המשך ל”קפטן מארוול” (Captain Marvel) משנת 2019 עשוי להגיע למסכים של בתי הקולנוע כבר ב-2022, יחד עם סרט ההמשך לפנתר השחור. על פי דיווח של ה-Hollywood Reporter, נמצאת מארוול בשלבים האחרונים לפני חתימת הסכם עם מייגן מקדונל (Megan McDonnell), שנמצאת בצוות הכותבים של הסדרה וונדה-ויז’ן (WandaVision), לכתיבת התסריט של “קפטן מארוול 2”.

זוהי אינה הפעם הראשונה בה מוזכרים פרטים אודות סרט שני שיתמקד בדמותה של קפטן מארוול, כאשר עוד במעמד ההכרזה של קווין פייגי (Kevin Feige), נשיא מארוול, על שלב 4 של היקום הסינמטי בקומיק-קון סן דייגו בשנה שעברה, הוזכר בחטף שמה של קפטן מארוול בנוגע לסרט המשך.

פרטים אודות העלילה של הסרט החדש עדיין לא ידועים בשלב זה, ותסריט כמובן שעדיין לא נכתב, אך בדיווח של ההוליווד ריפורטר מציינים כי במארוול מתכננים לעבור מתקופת שנות ה-90 שיוצגה בסרט הראשון לזמן הנוכחי. קפטן מארוול כבר הספיקה להופיע בזמן שלנו בסרט “הנוקמים: סוף המשחק“, כך שייתכן וציר הזמן של סרט ההמשך יתקיים לאחר אירועי “הנוקמים” האחרון.

“קפטן מארוול” הופיע כחלק מהיקום הסינמטי של מארוול ב-2019, כשבראשו עמדו ברי לארסון (Brie Larson) בתפקיד קרול דנברס \ קפטן מארוול וסמואל ל. ג’קסון כניק פיורי. הסרט המקורי היה לראשון של מארוול אותו הובילה גיבורת על שהצליח להניב מעל מיליארד דולר בקופות (1.12 מיליארד, ליתר דיוק), כשלאחר מכן המשיכה הדמות גם לסרט “סוף המשחק”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים