כל הפרטים על ה-Galaxy Z Flip המתקפל: עיצוב, מפרט טכני ומחיר

Samsung Galaxy Z Flip (תמונה: Twitter/Evleaks) Samsung Galaxy Z Flip (תמונה: Twitter/Evleaks)

אנו נמצאים במרחק של כשבועיים בלבד ממועד ההכרזה הרשמי של סמסונג על דגם ה-Galaxy Z Flip, כשהדלפת ענק המגיעה אלינו מהבלוגר המוכר Roland Qunadt חושפת את עיצובו, מחירו ומפרטו הטכני המלא של המכשיר המתקפל הבא מבית סמסונג. עד לשלב זה לא ידענו יותר מידי אודות המכשיר המתקפל הבא של החברה, אך כעת נותר רק לחכות להגעתו לחנויות.

עיצוב הסמארטפון המתקפל Galaxy Z Flip

בגזרת העיצוב של הגלקסי Z פליפ נפגוש מסך מתקפל בגודל 6.7 אינץ’, עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2636 על 1080 פיקסלים. תצורת המסך מתפרסת ל-22 על 9, בשעה שזה כולל חור מצלמה בחלקו העליון והאמצעי ומורכב משכבת זכוכית דקיקה לה סמסונג קוראת “Ultra Thin Glass“, אשר מחליפה את פאנל הפלסטיק בו השתמשה החברה בדגם ה-Galaxy Fold.

המסך תומך בהצגת תכנים בתקן +HDR10, וחשוב להדגיש כי אין הדבר המוזכר לעיל אומר שאנחנו נפרדים לשלום מסימן הקיפול אותו ראינו ב-Galaxy Fold, אלא פשוט מקבלים חומר חזק ועמיד יותר בדור הנוכחי. בנוסף, נראה כי מעבר לכך שהחברה הקיפה את המסך בשול שחור אשר עולה הרבה יותר גבוה ממנו, הוסיפה סמסונג לשול זוג באמפרים בפינותיו המיועדים להגן עליו, ככל הנראה מפני פעולת הסגירה והפתיחה של המכשיר.

מסך נוסף אשר נמצא על גבו של הסמארטפון המתקפל מגיע בגודל 1.06 אינץ’, עם פאנל מסוג Super AMOLED וברזולוציה הנפרסת ל-300 על 116 פיקסלים. המסך הקטן הזה מיועד בעיקר לתצוגת השעה וחלק מההתראות, כשהוא תומך בתצוגת Always-on Display ונבנה באמצעות זכוכית ה-Gorilla Glass 6. בפאנל התצוגה הזה ניתן להבחין גם כשהוא כבוי לחלוטין, זאת בשל שצבעו שונה במעט מצבע הגב של המכשיר.

Galaxy Z Flip: מפרט טכני

גזרת הביצועים של ה-Galaxy Z Flip מתבססת על מערכת השבבים Snapdragon 855 Plus, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת מעבד בעל 8 ליבות מסוג Kryo 485 הרצות בתדר מירבי של 2.96 גיגה-הרץ. יחד עם מערכת השבבים הזו נקבל גם 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, ו-256 גיגה-בייט של נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה מסוג UFS 3.0.

מערך הצילום של הגלקסי Z פליפ אינו חדשני במיוחד, בזמן שזה כולל זוג חיישני 12 מגה פיקסל, הראשי מביניהם מציע מפתח צמצם f/1.8 ותומך בביצוע פוקוס בטכנולוגיית ה-Dual Pixel והשני מאפשר צילום בזווית רחבה של 123 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.2. זוג החיישנים מגיעים עם ייצוב אופטי (OIS) מובנה, כאשר מצלמת הסלפי שבחזית מציעה רזולוציה של 10 מגה פיקסל ולוכדת אור דרך מפתח צמצם f/2.4 בזווית של 80 מעלות.

על התזמורת כולה תנצח מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש One UI 2. מאחורי הקלעים נמצא סוללה בקיבולת 3300 מיליאמפר/שעה, הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק מירבי של 15 וואט ותומכת בטעינה אלחוטית בהספק של 9 וואט. יחד עם זאת, נציין כי המכשיר מגיע עם סורק טביעות אצבע הממוקם במסגרתו, והינו תומך בבלוטות’ 5.0, NFC ו-Wi-Fi 6.

מידותיו של המכשיר כשהוא פתוח עומדות על 167.9 מ”מ לאורכו, 73.6 מ”מ לרוחבו ועוביו נע בין 6.9 מ”מ בנקודה הדקה ביותר עד 7.2 מ”מ בנקודה העבה ביותר. במצב סגור, מידותיו צונחות לאורך של 87.4 מ”מ על 73.6 מ”מ על עובי שנע בין 15.4 מ”מ ל-17.3 מ”מ. כך או כך, משקלו של המכשיר שונה משמעותית ממשקלו הכבד של ה-Galaxy Fold (עם 263 גרם) ומסתכם במשקל ממוצע של 183 גרם.

לדף המפרט המלא

מחיר ה-Galaxy Z Flip

את ה-Galaxy Z Flip ניתן יהיה להשיג בארה”ב בצבעים שחור או סגול החל מה-14 בפברואר עבור כ-1400 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים