דיווח: iPhone 12 Pro Max יגיע עם ייצוב מצלמה משופר וחיישן גדול יותר

iPhone 11 Pro (תמונה: Apple) iPhone 11 Pro (תמונה: Apple)

בשעה שההכרזה על מכשיר האייפון 9 עדיין מתעכבת עקב וירוס הקורונה, דיווח חדש מגיע אלינו וחושף פרטים אודות המצלמה של מכשירי האייפון 12. על פי דיווח זה, אפל מתכננת להעניק ללקוחותיה ייצוב מצלמה טוב יותר מאי פעם במכשיריה, בנוסף לחיישן גדול יותר. השינויים המצויינים בדיווח נוגעים אך ורק לדגם ה-iPhone 12 Pro Max ואינם מתייחסים לדגמים האחרים אשר יגיעו לצידו.

את הדיווח מביא אלינו האנליסט המוכר Ming Chi-Kuo, אשר מעיד על כך שאפל תעבור לייצוב ברמת החיישן (Sensor-based stabilization), לעומת הייצוב האופטי הרגיל (OIS) בו השתמשה עד כה. הייצוב החדש ברמת החיישן אמור לשפר תיאורטית את ייצוב התמונה הסופי, כשהוא מעניק לחברה אפשרות לייצב את התמונה ב-5 צירים שונים.

עם זאת, החדשות היותר מסקרנות שבדיווח נוגעות לגודל החיישן החדש, כשהאנליסט מספר על חיישן ראשי בגודל 1/1.9 אינץ’ לעומת החיישן הנוכחי בסדרת ה-iPhone 11 בגודל 1/3.6 אינץ’. במידה ואפל אכן תגדיל את החיישן באופן המוזכר, הדבר יעניק לה שיפור משמעותי באיכות התמונה תוך שילוב של פחות רעש דיגיטלי (Noise) וקליטת אור גדולה יותר.

אומנם, גם אם אפל תגדיל את החיישן ל-1/1.9 אינץ’ לעומת 1/3.6 אינץ’, החברה עדיין תעמוד מאחור מול חברות כמו וואווי (Huawei), אשר צפויות להביא לנו חיישן ראשי בגודל 1/1.28 אינץ’, או סמסונג, שכבר עכשיו משתמשת בחיישן בגודל 1/1.33 אינץ’ בדגם ה-Galaxy S20 Ultra.

כך או כך, אנחנו עדיין מצפים לראות 4 דגמי אייפון חדשים באירוע ההכרזה המרכזי הבא של אפל בגדלים של 5.4 אינץ’ ו-6.1 אינץ’ עם מערך צילום כפול בחלקם האחורי, לצד זוג דגמים נוספים בגדלים של 6.1 אינץ’ ו-6.7 אינץ’ עם מערך צילום משולש בתוספת חיישן לאיסוף עומק (ToF). כאמור, הדיווח המוזכר לעיל נוגע אך ורק לדגם ה-6.7 אינץ’ אשר צפוי להיקרא iPhone 12 Pro Max בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים