סוני תאט הורדות ב-PlayStation כדי להפחית עומס ברשת; מיקרוסופט: “בודקים את המצב”

לוגו פלייסטיישן

בעוד יותר ויותר איזורים בעולם נכנסים לבידוד לאור התפשטות נגיף הקורונה, עומס השימוש על תשתיות האינטרנט ממשיך לטפס. גם סוני ומיקרוסופט דיווחו על זינוק בשימוש בשירותי האונליין שלהם עבור ה-PlayStation וה-Xbox. כעת, שתי החברות מנסות להתמודד עם שיאים בביקוש, ועליהן לנקוט במספר פעולות כדי להבטיח את המשך השירותים. בינתיים החברות עושות כל מאמץ כדי לאפשר לשחקנים לשחק יחדיו.

סוני מתכננת להאט את הורדות המשחקים. משחקים, עדכונים ותוספות שתורידו כנראה ידרשו זמן רב יותר עד שיהיו מוכנים עבורכם. עם זאת, החברה מסרה כי האפשרות לשחק עם חברים באינטרנט לא צפויה להיפגע. “אנחנו מעריכים את התמיכה וההבנה מצד הקהילה שלנו, בעוד אנו נוקטים באמצעים אלו על מנת לשמר את הזמינות [לשירותי האונליין] לכולם”, נמסר מהחברה, שהודיעה גם כי הוא עובדת בשיתוף עם ספקי האינטרנט ברחבי העולם על מנת להפחית את העומס.

בכך מצטרפת סוני לחברות שונות שכבר הודיעו על צעדים להקטנת התעבורה באינטרנט, כמו Netflix שהודיעה על צמצום ה-bitrate בהעברת הוידאו, ו-YouTube שהודיעה כי הסרטונים בפלטפורמה יפעלו ברזולוציה נמוכה יותר של 480p כברירת מחדל (עם זאת, יהיה ניתן להעביר ידנית לרזולוציה גבוהה יותר, אם תרצו).

“אנחנו רואים דרישה חסרת תקדים [בשירותי האונליין]”, מסר פיל ספנסר, ראש חטיבת Xbox במיקרוסופט. בניגוד לסוני, מיקרוסופט עדיין לא הטילה הגבלות מהירות או ערכה שינויים בשירות, אולם החברה הודיעה כי היא בודקת את המצב מקרוב. “אנחנו מנטרים את הביצועים ואת אופן השימוש של השחקנים, על מנת להבטיח שהשירות ללקוחות שלנו מיטבי ברחבי העולם, וכדי להתאים את עצמנו לצמיחה החדשה”, מסר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים