טכנולוגיית +Quick Charge 3 תאפשר טעינת 50% מהסוללה ברבע שעה

חברת קוואלקום (Qualcomm) הכריזה על +Quick Charge 3, טכנולוגיית הטעינה המהירה החדשה של החברה המיועדת עבור מערכות השבבים לשוק הביניים, שתהיה זמינה לראשונה במכשיר ה-Mi 10 Lite Zoom של שיאומי ותציע טעינה מהירה של 50% ב-15 דקות בלבד.

בעוד אנו ממשיכים לחכות לטכנולוגיית ה-Quick Charge 5 של קוואלקום, טכנולוגיית הטעינה המהירה העדכנית של החברה היא +Quick Charge 4 / 4, כאשר התקן החדש מהווה למעשה שדרוג ל-Quick Charge 3 שנמצא איתנו מאז 2015. התקן החדש יהיה זמין במערכות השבבים Snapdragon 765G ו-Snapdragon 765 של החברה, כשהמכשיר הראשון שיתמוך בטכנולוגיה יהיה ה-Mi 10 Lite Zoom של שיאומי שיתמוך בטעינת +Quick Charge 3 ו-+Quick Charge 4.

תקן הטעינה החדש מיועד בעיקר למכשירי שוק הביניים ונועד לתת מענה רחב יותר יחסית לתקני הטעינה היעודיים של החברות עצמן, כאשר הוא יציע תמיכה בטעינה באמצעות כבל USB-A ל-USB-C בהספק 60W של 20V ב-3A, עם תמיכה במתח משתנה בקפיצות של 20mV, בדומה לתקן Quick Charge 4, ויאפשר טעינה מהירה מ-0% ל-50% ב-15 דקות, טעינה מהירה יותר בכ~35% וקרה יותר ב-9 מעלות לעומת הדורות הקודמים.

טכנולוגיית Quick Charge 3+ (מקור קוואלקום)

התקן החדש של קוואלקום נועד ליצור בעבור החברה מענה לתקנים המתחרים, דוגמת SuperVOOC של Oppo או SuperCharge של וואווי, כאשר קוואלקום מעוניינת בכך שחברות ישתמשו בטכנולוגיות של החברה עצמה ולא בפיתוחים עצמאיים. החיסרון היחיד כרגע הוא חוסר התמיכה של סדרות ה-Snapdragon 600 ו-Snapdragon 700 בתקן החדש, מלבד ה-Snapdragon 765/765G, כאשר מערכות שבבים נוספות שיתמכו בתקן החדש צפויות להגיע בהמשך השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים