הדלפות חדשות חושפות את העיצוב וחלק מהמפרט הטכני של שעון ה-Galaxy Watch 3

Samsung Galaxy Watch (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy Watch (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בזמן שאנו ממשיכים לחכות להכרזה הרשמית על שעון ה-Galaxy Watch 3 של סמסונג (Samsung), זוג הדלפות חדשות חושפת חלק מהמפרט הטכני ותמונות של הדגם החדש שיגיע בגרסת 41 מ”מ עם מסך 1.2 אינץ’ וגרסת 45 מ”מ בעלת מסך 1.4 אינץ’.

ההדלפות החדשות מצטרפות למידע שכבר נחשף קודם לכן על השעון הבא של סמסונג, שצפוי להגיע עם עמידות מוגברת בתקן MIL-STD-810G של צבא ארה”ב, עמידות למים בתקן 5ATM וציפוי זכוכית Gorilla Glass DX. בדומה לשעון ה-Watch Active 2, הוא צפוי להיות מצוייד במערך חיישנים הכולל מד דופק בעל 8 חיישנים אופטיים, אפשרות לניטור לחץ דם ומד אק”ג מובנה. השעון צפוי להגיע עם מערכת ה-Tizen OS 5.5 וזיכרון בנפח 1GB ב-2 גדלים שונים:

  • גרסת 45 מ”מ – בעלת שם הקוד SM-R850 ו-SM-R855 לדגם ה-WiFi ו-LTE, שתגיע עם מסך 1.4 אינץ’ בגודל של 45×46.2×11.1 מ”מ עם סוללת 340mAh.
  • גרסת 41 מ”מ – בעלת שם הקוד SM-R840 ו-SM-R845 לדגם ה-WiFi ו-LTE, שתגיע עם מסך 1.2 אינץ’ בגודל של 41×42.5×11.3 מ”מ עם סוללת 247mAh.

לפי התמונות שמגיעות ממכון התקינה הקוריאני Radio Research Institute, שתי גרסאות השעון יגיעו עם זוג כפתורי בקרה בחלקם הימני, אך בעוד שגרסת ה-41 מ”מ נראית בתמונות עם חוגה משוננת, גרסת ה-45 מ”מ נראית עם חוגה חלקה, כאשר בשני המקרים אין סימנים נוספים על החוגות עצמן.

כל מה שנותר כרגע הוא לחכות לאירוע ההכרזה של מכשיר הנוט 20 של סמסונג במהלך חודש אוגוסט, אירוע בו החברה צפויה להכריז גם על שעון ה-Galaxy Watch 3 החדש ולחשוף את הפרטים האחרונים שעדיין לא ידועים, בהם מערכת השבבים שתפעיל אותו ותג המחיר שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים