ישראכרט משיקה את ANYPAY – שירות תשלומים ללא מגע מהמכשיר הסלולרי

תשלום ללא מגע (מקור Jonas Leupe מ-Unsplash)

חברת ישראכרט משיקה את ANYPAY, שירות תשלומים דיגיטלי חדש המאפשר לבצע תשלומי אשראי ללא מגע באמצעות המכשיר הסלולרי, ויהיה זמין בשלב הראשון ללקוחות ישראכרט מחזיקי “מאסטרקארד” ומשתמשים במכשירי אנדרואיד שיוכלו לבצע תשלום ללא מגע בכ-15,000 עסקים בישראל התומכים בתקן EMV.

בזמן שאנו ממשיכים לחכות לכניסת שירות התשלומים Apple Pay של אפל לישראל, ישראכרט ושירות ה-ANYPAY החדש הופכים להיות לשירות התשלום ללא מגע הראשון בארץ המשתמש במכשיר הסלולרי, זאת בניגוד לשירות התשלומים GARMIN PAY של גרמין שהיה שירות התשלומים ללא מגע הראשון בישראל בשיתוף פעולה עם ישראכרט, אך דרש שימוש בשעון חכם תומך לביצוע התשלום.

בשלב הראשון, השירות יהיה זמין ללקוחות ישראכרט המחזיקים בכרטיס “מאסטרקארד” ומשתמשים במכשירי אנדרואיד באמצעות אפליקציית “ישראכרט” (אנדרואיד) הרגילה של החברה לאחר רישום קצר באפליקציה עצמה. שירות ANYPAY יתמך בכ-15,000 עסקים בישראל המשתמשים בעמדת תשלומים התומכת בתקן EMV החדש, מספר שצפוי לגדול עד חודש נובמבר הקרוב, בו הרשתות הגדולות מחויבות לעבור לתשלום באמצעות טכנולוגיית EMV.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ד”ר רון וקסלר מנכ”ל קבוצת ישראכרט:

בימים בהם אזרחי ישראל נדרשים לריחוק חברתי, עולה הצורך בביצוע תשלומים ללא מגע. בשנים האחרונות זה הכיוון אליו צועדת התעשייה כולה, ואני שמח כי ישראכרט כחלק מהגשמת חזונה, תהיה החלוצה של הטכנולוגיה הזאת בישראל. ישראכרט כקבוצת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל גאה להביא פתרונות מתקדמים אלה ללקוחותיה.

שירות ANYPAY החדש יהיה זמין בחודשים הקרובים כחלק מ”השקה רכה” במכשירי אנדרואיד ובהמשך במכשירים אחרים, כאשר השירות יהיה זמין למחזיק כרטיסי ‘מאסטרקארד’ חוץ בנקאיים ולחלק מכרטיסי ‘מאסטרקארד’ הבנקאיים.

בעוד שמדובר על שירות תשלומים יעודי של חברת אשראי, זוהי התחלה של מעבר גדול יותר משימוש בכרטיסי אשראי ומזומן לתשלומים דיגיטליים, בהם Bit של פועלים ו-Pay של לאומי, כאשר שירות ANYPAY החדש מפשט עוד יותר את תהליך התשלום באמצעות התמיכה בתשלום ללא מגע לעמדת התשלום הרגילה בקופה.

עדכון (14:45) – בתגובה לפרסום של ישראכרד, קיבלנו למערכת גאדג’טי הודעה דומה גם מטעם מקס (Max), ולפיה “מקס תשיק בשבועות הקרובים תשלום בנייד  בבתי העסק, בכל מקום, בחנויות ובאון ליין. התשלום בנייד יתאפשר באפליקציה הקיימת של max ברישום קל ומהיר, ויהיה זמין בשלב הראשון לבעלי מכשירי אנדרואיד, ובכל כרטיסי מקס – ויזה ומאסטרקארד.” לא נמסרו פרטים נוספים לגבי מועד ההשקה המדויק או זמינות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים