פייסבוק (Facebook) הכריזה על הוספת תכונה חדשה לשידור שיחות וידאו קבוצתיות בשירות ה-Messenger Rooms של החברה, המאפשרת למשתמשים לנהל שיחות וידאו של עד 50 איש בו זמנית. התכונה החדשה תאפשר לשדר את שיחות הוידאו הללו בעמודים, קבוצות או בעמוד האישי של המשתמש בפייסבוק ולאפשר למשתמשים שאינם חלק מהשיחה לצפות בה מבלי לקחת חלק פעיל בשיחה עצמה.
פייסבוק הכריזה על שירות ה-Messenger Rooms בגרסתו הנוכחית מוקדם יותר השנה כתוספת למסנג'ר (Messenger) של החברה, בניסיון שלה ליצור מתחרה לאפליקציית הזום (Zoom) שהפכה דה פקטו לאפליקציית שיחות הוידאו המוכרות והפופולרית בעולם כתוצאה ממגפת הקורונה (COVID-19), שאילצה משתמשים רבים להחליף את הפגישות הרגילות שלהם למפגשי וידאו מקוונים.
לפי פייסבוק, כמות השידורים החיים ברשת החברתית גדלה מאז מרץ 2020 והגיע בחודש יוני לכמות כפולה בהשוואה לשנה הקודמת, עם משתמשים רבים שמנצלים את האפשרות לבצע שידורים חיים במגוון דרכים שונות. האפשרות החדשה משדרגת למעשה לא רק את ה-Messenger Rooms, אלא גם את יכולת השידורים החיים עצמם בפייסבוק, כאשר משתמשים יוכלו לנהל דו-שיח עם המשתמשים השונים כחלק מהשידור הישיר תחת מגבלת ה-50 משתמשים ב-Messenger Rooms.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי
מנהל ה"חדר" ב-Messenger Rooms, יוכל להפוך את שיחת הוידאו לשידור וידאו חי, כאשר המשתתפים בחדר יקבלו אזהרה לפני הפיכת שיחת הוועידה לשידור חי ויוכלו לבחור האם להשתתף בשידור או לצאת משיחת הוועידה בטרם היא עולה לשידור בפייסבוק.
פיצ'ר השידור החי החדש של Messenger Rooms זמין כבר היום במדינות מסויימות, כאשר הוא יורחב למדינות נוספות בהמשך. ניתן להשתמש בשידור החי באתר פייסבוק, האפליקציה הסלולרית ותוכנת המסנג'ר למחשב.
בעוד ששירות ה-Messenger Rooms של פייסבוק מציג כבר היום תחרות לשירות הזום הפופולרי, היכולת החדשה אותה הוסיפה פייסבוק בדמות שידורי שיחות הוועידה ברשת החברתית הרגילה שלה מבלי שצופי שיחת הוועידה יהיו חלק ממנה, מאפשר לה לצבור יתרון על זום ולנסות להגדיל את נתח השוק שלה בתחום החדש והפופולרי של שיחות הוידאו.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.