טלגרם משחררת את גרסה 6.3 עם אוסף פיצ’רים חדש

חברת טלגרם (Telegram) הכריזה על גרסה 6.3 לאפליקציית הטלגרם המביאה איתה אוסף פיצ’רים חדש, אשר כולל שימוש בוידאו לתמונת הפרופיל של המשתמש, סטטיסטיקה משופרת למנהלי קבוצות, משלוח קבצים של עד 2GB ומגוון פיצ’רים נוספים.

צוות הפיתוח של טלגרם ממשיך להוסיף פיצ’רים נוספים לאפליקציה מדי מספר חודשים, כאשר מאז פרסום “7 הסיבות מדוע לעבור לטלגרם” במרץ, החברה הוספיה את פיצ’ר התיקיות, חגגה 400 מיליון משתמשים ושילבה עורך וידאו משופר באפליקציה. הפעם אנו מקבלים מגוון פיצ’רים חדשים, בהם העלאת מגבלת שליחת הקבצים מ-1.4GB ל-2GB.

הפיצ’ר המרכזי בעדכון החדש מגיע בדמות “פרופיל הוידאו”, במקום תמונת הפרופיל הרגילה אותה כולנו מכירים, כאשר עכשיו נוכל לבחור בוידאו קצר שישמש כתמונת הפרופיל באפליקציה על ידי הפיכתו לתמונת GIF מונפשת. האפשרות החדשה משתלבת עם אפשרות “מצא אנשים באיזור” (People Nearby), המאפשרת לחפש משתמשי טלגרם בקרבת מקום, אלו שאפשרו את הפי’צר, יוכלו לראות את המרחק שלהם מהמשתמש עימו הם משוחחים, כאשר האפליקציה תציע בגרסה החדשה לשלוח להם סטיקר מונפש בתור ברכת שלום.

פיצ’ר הסטטיסטיקה שהיה זמין בערוצים בעלי יותר מ-1000 משתמשים, הופך להיות זמין גם בקבוצות של מעל 500 איש, כאשר הוא מאפשר תצוגה גרפית של מידע רחב הכולל: קצב הגידול של הקבוצה, סטטיסטיקות עוקבים, סטטיסטיקת התראות, צפיות לפי שעה, צפיות לפי מקור ועוד הרבה נתונים שימושיים בעבור מנהלי הקבוצות. החברה צפויה להוסיף את הפיצ’ר בעתיד גם לבעלי קבוצות של מעל 100 איש.

סטטיסטיקות בערוצי טלגרם (מקור טלגרם)

שינויים קטנים יותר שמגיעים בגרסה החדשה הם:

  • אפשרות “ריכוך עור פנים” (soften skin) בצילומים במצלמה הקדמית של המכשיר הסלולרי.
  • תצוגת תמונות ממוזערות (thumbnails) מוקטנות מהשיחות השונות בחלון הראשי יחד עם הסטטוס האחרון.
  • אפשרות לשימוש ב-3 פרופילי טלגרם שונים בתוכנת הטלגרם למחשב.
  • אמוג’י מונפשים חדשים שישלחו במידה ושולחים אמוג’י רגיל.
  • “מיני משחק” כדורגל הדומה לגלגול הקוביה וחץ במטרה הקודמים, המופעל במשלוח אמוג’י הכדורגל ויכול לפגוע או לפספס את השער.

בנוסך לפיצ’רים החדשים שיגיעו לכלל משתמשי הטלגרם, משתמשי אפליקציית הטלגרם באנדרואיד מקבלים מספר תוספות ייחודיות לאפליקציה בדמות נגן מוזיקה מעודכן עם רשימת השמעה מובנית, שיפור באנימציות הממשק ותיבת טקסט שמשנה את גודלה באופן אוטומטי בהתאם לכמות הטקסט אותו מקליד המשתמש.

נגן מוזיקה משופר לאנדרואיד (מקור טלגרם)

אין ספק שטלגרם ממשיכה להוביל את תחום החדשנות בתוכנות המסרים המידיים, ובעוד שוואטסאפ ממשיכה להוביל עליה בכמות המשתמשים ברחבי העולם, היא נמצאת הרחק מאחור בתחום הפיצ’רים למשתמשים.

כך תצטרפו לקבוצות של גאדג’טי בטלגרם:

  1. הורידו את אפליקציית טלגרם (לחצו על הקישור המתאים) – iOS \ אנדרואיד \ Windows Phone \ MacOS \ Windows PC \ Linux
  2. הירשמו לטלגרם.
  3. לחצו על הקישור הבא להצטרפות לקבוצת הדיונים: https://t.me/GadgetySocial
  4. לחצו על הקישור הבא להצטרפות לעדכוני חדשות בלבד: https://t.me/realgadgety


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים