הוכרז: nubia Watch – שעון חכם בעל מסך AMOLED גמיש

שעון nubia Watch (מקור nubia)

חברת נוביה (Nubia) הסינית, במקור מותג משנה של ZTE, הכריזה על ה-nubia Watch, שעון חכם חדש המגיע עם מסך AMOLED גמיש בגודל 4.01 אינץ’ העוטף באופן חלקי את יד המשתמש ויוצר מסך אופקי גדול ולא שגרתי. השעון צפוי להציע זמן סוללה של כיום וחצי, כל זאת במחיר של כ-877 ש”ח בלבד.

שעון ה-nubia Watch החדש של החברה מגיע כגרסה מעודכנת ומשופרת של שעון ה-nubia Alpha שהחברה הציגה ב-2019 עם מסגרת מסך/גוף דקה יותר. החלק העיקרי בשעון הוא מסך ה-AMOLED הגמיש בגודל 4.01 אינץ’ המגיע ברזולוציה של 960×192, המשולב בגוף עשוי אלומיניום ופלדה באורך כללי של 125 מ”מ, רוחב של 41.5 מ”מ ובמשקל של 98 גרם בלבד.

בעוד שהחברה לא פירטה לגבי מערכת ההפעלה של השעון, הוא יופעל על ידי מערכת השבבים הוותיקה Snapdragon Wear 2100, כשהוא מציע את שלל הפונקציות הנפוצות בשעונים חכמים, בהן מעקב אחרי פעילויות ספורט, מדידת דופק ועוד. ניתן יהיה למצוא בו 1GB זיכרון ואחסון בנפח 8GB, בנוסף לתמיכה ב-eSim סלולרי המאפשר לשעון לשמש גם כטלפון בזכות רמקול ומיקרופון מובנים. לפי החברה, סוללת ה-420mAh של השעון אמורה להספיק לשימוש של עד 36 שעות במצב רגיל ועד 6.5 ימים במצב חיסכון.

שעון ה-nubia Watch צפוי להיות זמין למכירה בסין החל מה-5 לאוגוסט במחיר של 1799 יואן (כ~877 ש”ח), כאשר הוא יהיה זמין בצבעים שחור, ירוק ואדום.

בעוד מחיר של כ-900 ש”ח בעבור שעון חכם בעל מערכת שבבים מיושנת נשמע גבוה למדי, העובדה כי מדובר על אחד מהשעונים הראשונים עם מסך AMOLED גמיש מספיקה על מנת להצדיק את המחיר הגבוה בהתייחס לכך ששעון ה-nubia Alpha הקודם של החברה עלה כמעט פי 2. חבל רק שהוא לא משלב את שבב ה-Wear 4100 העדכני של קוואלקום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים