חברת האשראי max משיקה שירות תשלומים ללא מגע מהמכשיר הסלולרי

שירות תשלומים MAX בסלולר (מקור יח”צ מקס)

חברת האשראי מקס (Max) הכריזה על השקת שירות תשלומים דיגיטלי חדש המאפשר לבצע תשלומי אשראי ללא מגע באמצעות המכשיר הסלולרי, שיהיה זמין בשלב הראשון ללקוחות max מחזיקי אשראי “ויזה” ומשתמשים במכשירי אנדרואיד שיוכלו לבצע תשלום ללא מגע בכ-15,000 עסקים בישראל התומכים בתקן EMV.

שירות התשלומים החדש של max מצטרף לשוק הישראלי שבועות ספורים לאחר השקת שירות ה-ANYPAY של חברת ישראכרט המתחרה, כאשר ברקע אנשים רבים ממתינים להשקה המתקרבת של ה-Apple Pay של אפל לישראל, שיאפשר גם ללקוחות אפל להשתמש בפתרון תשלומים סלולרי.

אפשרות התשלום דרך הנייד של מקס תתאפשר באמצעות אפליקציית max הקיימת של החברה לאחר רישום קצר, כאשר היא תאפשר למשתמש לבצע תשלום באמצעות מכשירים תומכים בבתי עסק המשתמשים בטכנולוגיית ה-EMV, שהופכת לנפוצה יותר בימים אלו ותהפוך לתקן הגורף עד יולי 2021 בהתאם לתוכניות בנק ישראל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שירות תשלומים MAX בסלולר (מקור יח”צ)

רון פאינרו, מנכ”ל Max:

אנחנו יודעים שהציבור בישראל מחכה הרבה זמן למהפכת תשלומים אמתית שמגיעה לבתי העסק. המעבר מכרטיס פלסטיק לתשלום דיגיטלי מלא, הוא שינוי כלכלי תרבותי עמוק באופן שבו אנחנו מחליפים כסף. זה שינוי שתלוי במידה רבה בשיתוף פעולה של בתי העסק, גדולים כקטנים – לכולם אינטרס שהצרכנים ישלמו בביטחון, ביעילות ובנוחות המרביים. אני מעריך שבישראל יאמצו את התשלום הסלולרי בהתלהבות רבה, ומאמין שאחרי ההשקה שלנו, ושל חברות כרטיסי האשראי האחרות, יצטרפו למהפכה שחקנים נוספים, כולל גופים בינלאומיים.

ירון טיקטין, סמנכ”ל לקוחות פרטיי  ואשראי ב-Max:

הבשורה המרכזית לצרכן היא שלא צריך יותר לסחוב ארנק. בעולם השימוש בתשלום בנייד כבר מוטמע וצרכנים רבים משלמים בנייד כאמצעי תשלום עיקרי. התשלום בנייד יקצר את זמן ההמתנה בתור בבתי העסק ויגביר את השימוש בשירות עצמי. תהליך התשלום יהיה הרבה יותר נוח ומהיר, וגם הצרכן יוכל לקבל אינדיקציה מידית על התשלום שביצע, בכל רגע נתון. עסקאות בנייד מאובטחות, ולכן מוגנות מפני הכחשות והונאות, בדיוק כמו עסקה חכמה עם קוד סודי. מכל הסיבות האלה, אני מעריך שהישראלים יאמצו את שיטת התשלום החדשה במהירות ואנחנו נראה שיעור חדירה גבוה של למעלה מ- 30% כבר בשנה הקרובה.

התשלום הסלולרי בנייד עם max זמין כיום לבעלי מכשירי אנדרואיד דרך אפליקציית ה-Max של החברה, כאשר כרגע יוכלו ליהנות ממנו מחזיקי כרטיס אשראי max ויזה עם הוספת האפשרות למחזיקי max מאסטרקארד בעוד מספר שבועות. משתמשי אפל יאלצו לחכות לכניסת ה-Apple Pay לארץ, מה שיאפשר גם את ביצוע התשלום ב-max על המכשירים. 

כחלק ממבצע ההשקה, לקוחות max שיבצעו תשלום דרך הסלולר יהנו מהחזר כספי של 10% במגוון רשתות מובילות, בהן: פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, יאנגה, The Children Place, מנגו, בילבונג, ארי, צומת ספרים, קרביץ, אופטיקנה, rebar וכוורת, עד לסכום של 500 ש”ח שיוחזר כזיכוי בתום תקופה המבצע (אחרי סוכות).

תמיד טוב לראות עוד פתרונות תשלום סלולרי בישראל, כאשר הדבר המעניין ביותר במידע של max הוא ההתייחסות לאפל ושירות ה-Apple Pay, שאמורים לאפשר למשתמשי max לבצע בהם תשלום דרך ה-Apple Pay עצמו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים