הוכרז: Latitude 7410 Chromebook Enterprise – נייד הכרומבוק העסקי החדש של דל

כרומבוק Dell Latitude 7410 (מקור chromeunboxed)

חברת דל (DELL) הכריזה על נייד כרומבוק חדש מדגם Latitude 7410 Chromebook Enterprise, מסדרת ה-Latitude העסקית, שיגיע עם מסך 14 אינץ’ ויהיה זמין בגרסה רגילה המשלבת סיבי פחמן למשקל נמוך ובגרסת 2 ב-1 המגיעה עם גוף אלומיניום. הנייד יציע מפרט עוצמתי המבוסס על מעבדי ה-Comet Lake U של אינטל ועמידות גבוהה בתקן MIL-STD 810G של צבא ארה”ב.

בעוד צמד ה-Latitude 7410 החדשים אינם מריצים מערכת הווינדוס של מיקרוסופט, הרי שבדומה למשפחת ניידי ה-Latitude לשנת 2020 אותם הספקנו לסקור באתר בדגמי ה-Latitude 7210 ו-Latitude 9510, גם הדגמים החדשים מגיעים כניידים יעודיים לשוק העסקי של דל כשהם מצויידים במפרט טכני חזק ומשתמשים ב-Chrome Enterprise, גרסת ה-Chrome OS היעודית לעסקים של גוגל.

צמד הניידים מגיעים עם מסך 14 אינץ’ ברזולוציית Full HD עם אפשרות למסך 4K בגרסת ה-2 ב-1, כאשר הם מופעלים על ידי מעבדי ה-Comet Lake U מהדור העשירי של אינטל ומציעים זמן סוללה ארוך במיוחד של עד 21 שעות, המוגדר לפי החברה כארוך ביותר בעולם לכרומבוק פרימיום. הניידים יתמכו בטעינה מהירה בטכנולוגיית ה-ExpressCharge Boost המספיקה להטעין 35% מהסוללה ב-20 דקות או ExpressCharge המאפשרת טעינה של 80% בשעה, בהתאם לתצורה של הנייד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כרומבוק Dell Latitude 7410 (מקור chromeunboxed)

מפרט טכני:

  • מעבד – עד Core i7 מסדרת Comet Lake U.
  • זיכרון – עד 16GB
  • אחסון – SSD של עד 1TB.
  • מסך – 14 אינץ’ ברזולוציית Full HD או 4K.
  • משקל – 1.39 ק”ג לגרסת הרגילה ו-1.63 ק”ג לגרסת ה-2 ב-1.

ניידי ה-Latitude 7410 Chromebook זמינים למכירה במחיר של החל מ-1299 דולר, כאשר דל צפויה להציג בהמשך גרסת Core i3 במחיר של החל מ-1099 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים