וואווי משיקה משפחת מוצרים חכמים הכוללת אוזניות, שעונים וניידים חדשים

אירוע השקה Huawei Seamless Ai Life Product Launch (מקור וואווי)

חברת וואווי (Huawei) הכריזה היום (ה’, 10.11) במהלך אירוע השקה מקוון על מגוון מוצרים חדשים של החברה, הכוללים את אוזניות ה-FreeBuds Pro האלחוטיות באמת (TWS) ואוזניות ה-FreeLace Pro האלחוטיות, המגיעות שתיהן עם סינון רעשים מובנה. בנוסף, החברה הציגה את שעון ה-WATCH GT 2 Pro, שיהיה זמין בגרסה ספורטיבית או קלאסית, ואת שעון ה-WATCH FIT. לבסוף החברה הציגה את צמד ניידי ה-MateBook X ו-MateBook 14 שיהיו זמינים מעכשיו גם בשוק הגלובלי.

אוסף המוצרים החדש של וואווי מצטרף להכרזת מערכת ה-Harmony OS 2.0 אותה הציגה החברה מוקדם יותר היום, כאשר אוזניות ה-FreeBuds Pro החדשות של החברה מגיעות כדגם אוזניות ה-TWS, המחליפות את אוזניות ה-FreeBuds 3 מהשנה הקודמת כדגם הפרימיום של החברה ומגיעות עם בקר שליטה משופר וזיהוי “צביטה” והחלקה של האצבע בנוסף לנגיעה הרגילה.

האוזניות יגיעו בעיצוב “מלבני” יותר מהדור הקודם ויהיו זמינות בצבעים שחור (Crabon Black), לבן (Ceramic White) וכסוף (Silver Frost). החברה שיפרה את איכות השמע שלהן באמצעות שימוש בדרייברי 11 מ”מ דינמיים, עם תוספת מנגנון ביטול רעשי רוח כפול וסינון רעשים דינמי מובנה המסוגל לסנן רעשים של עד 40 דציבל. זמן הסוללה שלהן יעמוד על 7 שעות בטעינה בודדת ועד 30 שעות יחד עם מארז הטעינה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אוזניות FreeBuds Pro (מקור וואווי)

בנוסף לאוזניות ה-FreeBuds Pro החברה הציגה גם את ה-FreeLace Pro, דגם האוזניות האלחוטי החדש של החברה שמחליף את דגם ה-FreeLace. האוזניות מגיעות בעיצוב הייחודי שלהן עם חיבור הטעינה המובנה באוזניות עצמן, כאשר יהיה ניתן להשיג אותן בצבעים שחור (Graphite Black), ירוק (Spruce Green) ולבן (Dawn White).

האוזניות יגיעו עם דרייברי 14 מ”מ גדולים לקבלת אודיו באיכות גבוהה, והן יציעו סינון רעשים היברידי (Hybrid ANC) המשתמש ב-3 מיקרופונים מובנים לסינון רעשים של עד 40 דציבל. ה-Freelace Pro יציעו זמן סוללה של עד 24 שעות ותמיכה בטעינה מהירה המספיקה ל-5 שעות שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד.

אוזניות FreeLace Pro (מקור וואווי)

בתחום השעונים אנו מקבלים את שעון ה-WATCH GT 2 Pro החכם, שיהיה זמין בגרסה ספורטיבית או קלאסית, כשהם משלבים זכוכית ספיר, גוף טיטניום ומסגרת קרמית לעמידות מוגברת.

שני השעונים יציעו תמיכה במעקב אחר יותר מ-100 סוגי פעילות ספורט שונים, מעקב אחרי דופק המשתמש עם חיישן ה-TruSeen 4.0 Plus החדש של החברה וחיישן רוויית חמצן בדם (SpO2). השעון יציע זמן סוללה של עד 14 יום בשימוש רגיל, 30 שעות במצב GPS או 24 שעות רצופות של ניגון מוזיקה.

יחד עם ה-GT 2 Pro, החברה חשפה באופן רשמי את שעון הספורט Watch Fit, שנחשף בצורה לא רשמית בסוף חודש אוגוסט. הוא מגיע עם מסך 1.64 אינץ’ ומציע מעקב אחר 96 סוגי פעילויות ספורט שונות, כשהוא יהיה זמין בצבעים שחור (Graphite Black), ורוד (Sakura Pink), ירוק (Mint Green) וכתום (Cantaloupe Orange).

בתחום הניידים החברה השיקה את דגמי ה-MateBook X ו-MateBook 14 החדשים לשוק האירופאי, לאחר שהושקו רשמית מוקדם יותר בחודש אוגוסט.

נייד ה-MateBook X החדש מגיע עם מסך 13 אינץ’ LTPS ברזולוציית 3K עם יחס מסך-גוף של 90%, כשהוא מופעל על ידי מעבדי ה-Comet Lake U של אינטל. הנייד מגיע בעובי של 13.6 מ”מ ובמשקל של קילוגרם בודד, כאשר יהיה ניתן להשיג אותו בצבעים כסוף (Silver Frost), כחול (Interstellar Blue), ירוק (Forest Green) וורוד (Sakura Pink).

בנוסף, ניתן יהיה למצוא את ה-MateBook 14 החדש של החברה, המבוסס על מעבדי ה-Ryzen 4000H בגרסת 40W של AMD, כאשר הוא משתמש במסך 14 אינץ’ ברזולוציית 2K.

זמינות ומחירים:

  • אוזניות ה-FreeBuds Pro החדשות יהיו זמינות למכירה החל מחודש אוקטובר במחיר של 199 אירו.
  • אוזניות ה-FreeLace Pro החדשות יהיו זמינות למכירה במהלך החודש הנוכחי במחיר של 119 אירו.
  • שעון ה-WATCH GT 2 Pro החדש יהיה זמין למכירה במהלך החודש הנוכחי במחיר של 329 אירו לגרסת הספורט או 349 לגרסה הקלאסית.
  • שעון ה-WATCH FIT החדש יהיה זמין למכירה במהלך החודש הנוכחי במחיר של 129 אירו.
  • נייד ה-MateBook X החדש יהיה זמין למכירה מחודש אוקטובר במחיר של 1599 אירו לגרסת ה-Core i5 או 1799 אירו לגרסת ה-Core i7.
  • נייד ה-MateBook 14 החדש יהיה זמין למכירה מחודש אוקטובר במחיר של החל מ-849 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים