צפו באירוע ההכרזה של AMD על מעבדי ה-Ryzen 5000

ליסה סו (תמונה: AMD)

הערב (ה’, 8.10), בשעה 19:00 לפי שעון ישראל, תפתח חברת AMD את אירוע ההכרזה שלה על ארכיטקטורת מעבדי הדור הבא Zen 3, בה אנו צפויים לקבל מידע אודות מעבדי Ryzen 5000 המיועדים למחשבים שולחניים. את האירוע תוביל מנכ”ל החברה, ד”ר ליסה סו (Lisa Su), שרק בתחילת השנה חשפה את מעבדי ה-Ryzen 4000 הניידים באירוע שערכה AMD ב-CES 2020.

הדור הבא של ליבות העיבוד מבית AMD, ה-Zen 3, צפוי להגיע בייצור 7nm ולספק תחרות למעבדי הדור ה-10 של אינטל למחשבים שולחניים, שהוצגו בחודש אפריל האחרון, במיוחד בצד הגיימינג. לפי המידע הקיים, מעבדי ה-Zen 3 הבאים של AMD צפויים לספק שיפור ביצועים משמעותי במיוחד לעומת מעבדי ה-Zen 2 הקיימים, כאשר הם יהיו מיוצרים בייצור 7nm משופר של TSMC מסוג N7P או +N7, לעומת ה-N7 של הדור הנוכחי.

את האירוע תעביר AMD בשידור חי בערוץ היוטיוב שלה (ראו וידאו בראש הכתבה), ואתם מוזמנים לצפות בו יחד איתנו החל מהשעה 19:00 ולשוחח בנושא המעבדים החדשים בקבוצת הדיונים שלנו בטלגרם >> https://t.me/GadgetySocial


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים