סלקום מדווחת על הפסד של 37 מיליון ש”ח ברבעון השלישי

שלט לוגו סלקום (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

סלקום פירסמה היום (ב’, 23.11) את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה ומבזה רבעון שני ברצף הציגה הפסד. בתוך כך, מאחדת החברה בתוך דוחותיה את בסיס המנויים של גולן טלקום, מה שמגדיל משמעותית את מצבת המנויים שלה, תוך שהיא רושמת עליה קלה בהכנסות משנה לשנה.

ההכנסות של סלקום ברבעון השלישי הסתכמו ב-956 מיליון שקלים, עליה של 3% משנה לשנה, כשתוצאות אלו כוללות גם את תוצאות גולן טלקום, אם כי רק החל מחודש הרכישה בפועל בספטמבר 2020. בסלקום מייחסים את העליה בהכנסות לעליה של 19.2% בהכנסות מציוד. ההפסד התפעולי עמד על 6 מיליון שקלים, זאת בהשוואה לרווח של 36 מיליון ברבעון המקביל ב-2019, כאשר ההפסד הנקי נמדד ב-37 מיליון, לעומת הפסד של 2 מיליון שנה קודם לכן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לאחר השלמת העסקה לרכישת גולן טלקום בספטמבר 2020 גדלה מצבת המנויים של סלקום באופן משמעותי, כשזו מונה כעת 3.641 מיליון מנויים, עליה של 31.6% משנה לשנה. יחד עם זאת, צירוף בסיס המנויים של גולן השפיע גם על ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי (ARPU), זו עומדת כעת על 45.7 שקלים, ירידה של 14% משנה לשנה, כאשר ברבעון השני של 2020 דיווחה החברה על נתון של 46.9 שקלים.

בתחום הטלוויזיה רשמה סלקום tv עליה של 6,000 מנויים מרבעון לרבעון, כאשר בתום הרבעון השלישי של 2020 מעידה החברה על 251 אלף מנויי טלוויזיה, עליה של 1.6% משנה לשנה.

השוואת מפרטים