שעון ה-TicWatch Pro 3 GPS בעל המסך הכפול מגיע רשמית לישראל

שעון TicWatch Pro 3 (מקור Mobvoi)

MOBVOI, יצרנית מותג השעונים החכמים Ticwatch, משיקה בארץ את שעון ה-TicWatch Pro 3 GPS באמצעות רשת באג, היבואנית הרשמית של החברה בארץ. דגם ה-Pro 3 החדש מגיע עם מסך ה-1.4 אינץ’ “כפול” הייחודי של MOBVOI המשלב תצוגת AMOLED צבעונית ו-FSTN LCD בשחור-לבן, כאשר הוא משתמש בשבב ה-Snapdragon Wear 4100 העדכני של קוואלקום ומציע חיי סוללה ארוכים במיוחד של עד 45 יום.

שעון ה-TicWatch Pro 3 GPS הוכרז רשמית בחודש ספטמבר כשעון החכם הראשון בעולם המשתמש בשבב ה-Wear 4100 של קוואלקום, כאשר הוא מחליף את שעון ה-TicWatch Pro 2020 אותו גם סקרנו באתר. השימוש בשבב ה-4100 החדש מאפשר למערכת ה-Wear OS של גוגל להציע ביצועים טובים יותר לעומת הדור הקודם, עם שיפור של עד 150% בביצועים הגרפיים, שיפור ביצועי מעבד וזיכרון של עד 85% וחיסכון בצריכה חשמלית של עד 25%.

בדומה לדגם ה-Pro 2020, המאפיין הבולט ביותר בדגם ה-Pro 3 הוא מסך ה-Dual Display 2.0, המשלב מסך AMOLED צבעוני בגודל 1.4 אינץ’ ברזולוציית 454×454 ומסך FSTN LCD שחור-לבן וחסכוני במיוחד, המאפשר לסוללת ה-577mAh של השעון להציע עד 3 ימי עבודה במצב רגיל ועד 45 ימים במצב חיסכון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

השעון מגיע עם זיכרון בנפח 1GB ואחסון פנימי בנפח 8GB, כאשר הוא תומך בתקן IP68 לעמידות למים ואבק ומאפשר מעקב אחר 13 סוגי פעילויות ספורט עם שבב מיקום התומך ב-5 טכנולויות מיקום שונות. בנוסף, השעון מציע מעקב אחר שינה, דופק, רמת רוויית החמצן בדם ורמת הלחץ באמצעות חיישן ה-PPG המעודכן של Mobvoi.

שכבות שעון TicWatch Pro 3 (מקור Mobvoi)

שעון ה-TicWatch Pro 3 החדש זמין למכירה במחיר של 1299 ש”ח ברשת באג.

שעון ה-Pro 3 ממשיך לשמור על המסך הכפול הייחודי של הסדרה, כאשר הדבר הבולט ביותר מלבדו הוא שבב ה-Wear 4100 המעודכן של קוואלקום, שמציע לפי החברה הבדל ביצועים משמעותי לעומת ה-Wear 3100 ו-Wear 2100 הישנים של קוואלקום שהיו בשימוש בדגמי ה-TicWatch הקודמים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים