גרסה 7.3 של טלגרם מוסיפה צ’אטים קוליים קבוצתיים, אחסון מדיה ב-SD ועוד

טלגרם 7.3 (מקור Telegram)

טלגרם (Telegram) משיקה את גרסה 7.3 של אפליקציית ההודעות, העדכון ה-12 של השירות במהלך 2020 המביא עימו את ה-Voice Chats, פיצ’ר הצ’אטים הקוליים החדש של טלגרם, בנוסף לשיפורים ועדכונים נוספים לאפליקציה, בהם אמוג’י מונפשים ואפשרות חדשה לאחסון מדיה בכרטיס הזיכרון.

גרסה 7.3 של טלגרם מגיעה כעדכון ה-12 במספר השנה לאפליקציה, והשלישי במספר לגרסת ה-7, בה הוסיפה החברה שיחות וידאו, כאשר לאחר מכן קיבלנו את 7.1 עם תגובות לפוסטים ו-7.2 עם עדכון להודעות הנעוצות. בגרסה 7.3 ההתמקדות העיקרית היא בפיצ’ר הצ’אטים הקוליים, המציג גישה חדשה לשיחות הקוליות בוואטסאפ בדגש החברתי, עם אפשרות לשיחות של אלפי משתמשים בו זמנית.

בניגוד לשיחות הקוליות הרגילות הקיימות בטלגרם בין משתמשים, האפשרות החדשה נועדה לניהול צ’אטים קוליים בקבוצות הטלגרם השונות, שיתרחשו במקביל לצ’אט הטקסט הרגיל, כאשר משתמשים בקבוצות יוכלו להצטרף לצ’אט הקולי בלחיצת כפתור פשוטה. בגרסה 7.3 של טלגרם למכשירי אנדרואיד, משתמשים אף יוכלו לעבור בין חלונות שיחה ואפליקציות, אך להמשיך להיות בצ’אט הקולי באמצעות כפתור שיחה צף שישאר פתוח גם בזמן שימוש באפליקציות אחרות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

פיצ’ר חדש נוסף ומשמעותי במיוחד, אותו טלגרם “הצניעה” מעט, נוגע לאפשרות הגדרת כרטיס ה-SD של המכשיר הסלולרי כאחסון המדיה של האפליקציה, פיצ’ר לו רבים ציפו מזה זמן רב על מנת לחסוך בנפח האחסון הפנימי והמוגבל לרוב של המכשיר הסלולרי שלהם, דבר שהיה בעייתי במיוחד בעבור המשתמשים בטלגרם להורדה וצפייה במדיה.

אחסון מדיה בכרטיס זיכרון (מקור Telegram)

אפשר למצוא שיפורים רבים נוספים בגרסה החדשה, שתכלול יכולת הקראה של הודעות קוליות באמצעות סירי במכשירי האייפון ועורך מדיה משופר מובנה במכשירי אנדרואיד. עדכון נוסף מגיע עבור הסטיקרים המונפשים, בדמות “צלליות סטיקרים” (Sticker Outlines), שיטה חדשה למיטוב מהירות טעינת הסטיקרים על ידי הצגת צללית של הסטיקר בטרם הוא נטען במלואו.

“צלליות סטיקרים” (מקור טלגרם)

לבסוף, וכמו שהתרגלנו לראות בעדכונים קודמים, החברה ממשיכה להוסיף עוד אמוג’י מונפשים חדשים שניתן לשלוח באופן אוטומטי במשלוח הודעה המכילה את האמוג’י עצמו בלבד.

אמוג’י מונפשים חדשים (מקור Telegram)

כך תצטרפו לקבוצות של גאדג’טי בטלגרם:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים