גרסה 7.2 של טלגרם מוסיפה ריבוי הודעות נעוצות, שיתוף מיקום משופר ועוד

טלגרם 7.2

חברת טלגרם (Telegram) משיקה את גרסה 7.2 של אפליקציית ההודעות, המגיעה עם מגוון פיצ’רים חדשים הכוללים ריבוי הודעות נעוצות, המאפשר לנעוץ יותר מהודעה אחת באופן קבוע בערוץ, קבוצה או בשיחה פרטית, שיתוף מיקום משופר עם התראות קרבה ועוד, כאשר מנהלי קבוצות וערוצי טלגרם מקבלים אפשרות חדשה לתצוגת סטטיסטיקה נפרדת להודעות בנוסף לסטטיסטיקה הכללית של הקבוצה או ערוץ.

העדכון החדש מגיע כעדכון השני של האפליקציה באותו החודש אחרי השקת גרסה 7.1 בתחילת החודש, כעדכון יעודי לחג “ליל כל הקדושים” (Halloween) האמריקאי המגיע עם מספר אמוג’י מונפשים יעודיים לחג. העדכון העיקרי בגרסה החדשה מגיע בדמות “הודעות נעוצות 2.0” (Pinned Messages 2.0), עדכון המאפשר לראשונה להגדיר מספר הודעות כנעוצות לא רק בקבוצות, אלא גם בשיחות בין אנשים, עם מעבר מהיר ופשוט בין כל ההודעות הנעוצות על ידי לחיצה על שורת ההודעה הנעוצה בחלק העליון של המסך.

בין הפיצ’רים הנוספים שאפשר למצוא בגרסה החדשה הוא “מיקום חי 2.0” (live location 2.0), שדרוג למיקום החי הקיים המאפשר קבלת התראות כאשר חברים המפעילים את הפיצ’ר נמצאים בקרבת מקום, ואף מראה באיזה כיוון הם מסתכלים על המפה. בנוסף, משלוח של מספר קבצי אודיו ייצור מעכשיו באופן אוטומטי רשימת השמעה ישירות בטלגרם במקום שהמשתמשים יפתחו כל קובץ בצורה עצמאית.

בנוסף לפיצ’רים המיועדים לכלל המשתמשים, מנהלי ערוצי הטלגרם מקבלים כלי סטטיסטיקה נוסף המאפשר לראות סטטיסטיקה של הודעות ספציפיות בערוץ ולא רק סטטיסטיקה כללית.

סטטיסטיקת הודעות (מקור טלגרם)

תוספת חדשה מגיעה גם בדמות “מיני משחק” מכונת המזל החדש המופעל עם שליחת האמוג’י ? המצטרף לכדורגל ⚽, חיצים ?, קוביה ? וכדורסל ?.

מכונת מזל (מקור טלגרם)

לבסוף, וכמו שהתרגלנו לראות בעדכונים קודמים, החברה ממשיכה להוסיף עוד אמוג’י מונפשים חדשים שניתן לשלוח באופן אוטומטי במשלוח הודעה המכילה את האמוג’י עצמו בלבד.

אמוג’י מונפשים חדשים (מקור טלגרם)

כך תצטרפו לקבוצות של גאדג’טי בטלגרם:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים