במאי “הנוקמים: סוף המשחק” חוזרים לשתף פעולה עם טום הולנד בסרט “צ’רי”

טום הולנד מתוך “צ’רי” (תמונה: Apple TV Plus)

אפל שיחררה טריילר ראשון לסרט הדרמה החדש “צ’רי” (Cherry), מבית היוצר של האחים רוסו, במאי “הנוקמים: סוף המשחק”. הסרט מאחד מחדש את האחים רוסו עם טום הולנד, אותו הכירו לעולם לראשונה כספיידרמן כאשר ביימו את “קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים”.

הסרט החדש, אשר מבוסס על ספרו של ניקו ווקר, עוקב אחר חובש צבאי (הולנד) אשר חוזר הביתה לפרברי אוהיו במצב של פוסט-טראומה. בניסיון להתגבר על מחלתו, הוא מפתח התמכרות לכדורים ונאלץ להתחיל לשדוד בנקים כדי לממן את ההתמכרות, יחד עם אשתו (סיירה בראבו, “מורה”) המכורה אף היא.

על פי האחים רוסו, הסרט משלב מספר ז’אנרים יחדיו והצפייה בו נועדה להרגיש כמו צפייה בכמה סרטים בו זמנית. זהו סרט דרמה על התמכרות, סרט אקשן על שוד בנק וסרט רומנטי על זוג שמתקרב מחדש דרך משבר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בחברת אפל כבר החלו לבנות על הסרט כאופציה הטובה ביותר שלהם למירוץ האוסקר השנה. אחרי שפרצה לראשונה בטקס האמי עם זכייתו של בילי קרודפ על תפקידו ב”תוכנית הבוקר” (The Morning Show), באפל מקווים לקחת הביתה השנה לפחות גם פרס אוסקר אחד. סרטים נוספים שלהם אשר זכאים למועמדות הם “On the Rocks” של הבמאית סופיה קופולה והסרט הדוקומנטרי “Boys State” אשר אפל רכשה להפצה בסכום של כ-12 מיליון דולר.

אפל תשחרר את “צ’רי” ראשית בקולנועים הפתוחים ברחבי העולם ב-26 בפברואר, ולאחר מכן לצפייה ישירה בפלטפורמת הסטרימינג אפל טי וי פלוס ב-12 במרץ, 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים