טלגרם תעזור לכם לעבור מוואטסאפ עם כלי חדש לייבוא שיחות

אפליקציית טלגרם (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית טלגרם (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עדכון חדש לאפליקציית הטלגרם (Telegram) במכשירי האייפון לגרסה 7.4 הביא איתו פיצ’ר מעניין במיוחד עבור משתמשים המעוניינים לעבור לאפליקציה – מערכת לייבוא היסטוריית שיחות מאפליקציות מתחרות, הכוללות את וואטסאפ, Line, KakaoTalk ואפליקציות אחרות. עם זאת, האפשרות החדשה הוסרה במהירות עם עדכון 7.4.1, מה שמצביע על כך שהאפשרות פורסמה לפני שהייתה מוכנה במלואה.

עדכון ה-7.4, וה-7.4.1 שבא מייד אחריו והסיר את את אפשרות ייבוא השיחות החדשה, הגיע כחלק מעדכוני הבטא של טלגרם, הנמצאת כרגע בגרסה 7.3 שהוכרזה בסוף 2020. עם זאת, סביר להניח כי העדכון הרשמי והפומבי של גרסה 7.4 צפוי להגיע בתקופה הקרובה ולאפשר למשתמשים רבים המעוניינים לעבור לטלגרם להעביר את ההודעות הקיימות שלהם מאפליקציות מתחרות, ובראשן וואטסאפ, בה עדכון מדיניות הפרטיות האחרון הוביל לבחינת אלטרנטיבות אחרות ולעליה של למעלה מ-25 מיליון משתמשים חדשים בטלגרם, אליהם הפיצ’ר החדש מכוון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפשרות ייבוא השיחות נבדקה על אפליקציית וואטסאפ באייפון, המאפשרת לייצא שיחות לקובץ ZIP יעודי באמצעות אפשרות ייצוא השיחות (Export Chat) המובנה באפליקציה. לאחר ייצוא השיחה לקובץ ZIP, בחירה לשתף את הקובץ תוסיף בגרסה החדשה אפשרות לשתף את הקובץ עם אפליקציית טלגרם, שתאפשר למשתמש לבחור לאיזה איש קשר או קבוצה הוא מעוניין לייבא את תוכן ההודעות בקובץ. בסיום היבוא, ההודעות יוצגו בטלגרם עם סימון יעודי על כך כי הן הודעות מיובאות.

דבר חשוב שיש לציין הוא כי אין אפשרות לייצא את כלל השיחות הקיימות בוואטסאפ, והמשתמש יצטרך לבצע זאת באופן ידני לכל שיחה או קבוצה בנפרד.

שיחה מיובאת מוואטספ לטלגרם (מקור 9to5mac)

טלגרם ידועה בקצב העדכונים הגדול שלה ותוספת הפיצ’רים השונים בין עדכון לעדכון, כאשר מלבד אפשרות יבוא השיחות החדשה בגרסה 7.4, יגיעו פיצ’רים נוספים, ובהם:

  • אפשרות להתאמת עוצמת האודיו לכל משתמש בנפרד במהלך שיחות צ’אט קוליות.
  • אפשרות לדווח על קבוצות או ערוצים מזוייפים המתחזים לאנשים מפורסמים או ארגונים.
  • אפשרות לשליחת סטיקר ברכה מהיר למצטרפים חדשים לטלגרם.
  • תמיכה משופרת במנגנון הקראת המסך VoiceOver באפל.

כל מה שנותר לעשות כרגע הוא לחכות להכרזה הרשמית על גרסה 7.4, בתקווה כי פיצ’ר ייבוא השיחות החדש אכן יגיע בגרסה זו, למרות שהוסר בעדכון ה-7.4.1 האחרון לאפליקציה באייפונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים