מיקרוסופט תוסיף מצב ילדים לדפדפן ה-Edge

דפדפן Microsoft Edge דפדפן Microsoft Edge

מיקרוסופט (Microsoft) מציגה “מצב ילדים” (Kids Mode) לדפדפן ה-Microsoft Edge העדכני של החברה, אשר מיועד להפוך את השימוש בדפדפן לבטוח יותר, עם הגדרות ועיצוב יעודיים לשימוש נוח יותר עבור ילדים מאשר גרסת הדפדפן הרגילה.

תוספת מצב הילדים לדפדפן האדג’ נמצאת כרגע במעגלי הבדיקה הפנימיים של החברה, כאשר הוא יהיה מוגבל בשלב הראשון לשפה האנגלית בלבד. לפי ההסבר הרשמי של מיקרוסופט, בעת הפעלת מצב הילדים יהיה ניתן לבחור באחת מ-2 קבוצות גיל להן מיועד מצב הילדים, 5 עד 8 ו-9 ומעלה, כאשר ההבדל היחיד הנראה לעין בתיאור הקיים הוא שבמצב של גיל 9 ומעלה יהיה תוכן יעודי לילדים, סביר להניח שבפורטל יעודי של מיקרוסופט.

לאחר הפעלת מצב הילדים, מראה הדפדפן צפוי להשתנות למצב בסיסי ונוח לשימוש, כאשר הדפדפן יאפשר ביצוע חיפושים באינטרנט רק דרך מנוע ה-Bing SafeSearch, המסנן תכנים שאינם מיועדים לילדים עם מצב אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, ולמניעת איסוף מידע על ידי האתרים בזמן שהילדים גולשים אליהם. הורים אף יוכלו לבנות רשימה לבנה של אתרים בהם מותר לילדים לגשת באופן פרטני, כשמדובר בפיצ’ר הראשון במצב הילדים החדש, עם צפי להוספת פיצ’רים נוספים בהמשך.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בחירת גיל למצב ילדים בדפדפן האדג’ (מקור מיקרוסופט)

בעוד שלא ידוע מתי מיקרוסופט תשיק את מצב הילדים החדש לדפדפן האדג’, מדובר בניסוי מעניין למדי עבור החברה, שמחפשת לספק פתרון פשוט להורים שבינינו, שמעדיפים שהילדים לא יגשו לתכנים לא הולמים במחשב. למרות שקיימים כבר היום פתרונות לסינון תכנים בעבור ילדים, בהם גם YouTube Kids ופייסבוק מסנג’ר לילדים, בחלק מהמקרים מדובר בפתרונות מסחריים בתשלום, בעוד כאן מצטרפת מיקרוסופט למאמצים של חברות טכנולוגיה נוספות בהצגת מוצר חינמי להורים המגיע מראש כחלק מהדפדפן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים