סמסונג מפתחת שעון חכם חדש עם אפשרות למערכת ה-Wear OS של גוגל

Galaxy Watch 3 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Galaxy Watch 3 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

הדלפה חדשה מעידה על כך שסמסונג (Samsung) תשיק שעון חכם חדש במהלך 2021, הצפוי להגיע עם שמות הדגם SM-R86x ו-SM-R87x, כאשר הדלפה נפרדת מצביעה כי שעון חכם של החברה יגיע עם מערכת ההפעלה Wear OS של גוגל במקום טייזן (Tizen), כאשר סביר להניח ששתי ההדלפות מדברות על אותו הדגם.

ההדלפה הראשונה מגיעה מאתר GalaxyClub ההולנדי ומציגה את שמות הקוד החדשים של שעון הסמסונג הבא, SM-R86x ו-SM-R87x. הדבר דומה למה שראינו עם שעון ה-Galaxy Watch 3 שהגיע עם קודי הדגם SM-R85x ו-SM-R84x לדגמי ה-41 ו-45 מ”מ, ושעון ה-Galaxy Watch Active 2 שהגיע עם שמות הדגם SM-R82x ו-SM-R83x לדגמי ה-44 ו-40 מ”מ, מה שרומז לכך שהשעון הבא יגיע בשני גדלים שונים.

פרט המידע המעניין ביותר מגיע מהמדליף המוכר Ice Universe, שצייץ כי סמסונג מתכננת להשיק שעון אנדרואיד ראשון לאחר תקופה ארוכה, שיריץ את מערכת ההפעלה Wear OS של גוגל, זאת בשונה משעוני החברה כיום המשתמשים במערכת הטייזן (Tizen). לא מדובר בפעם הראשונה בה סמסונג הציגה שעון מבוסס אנדרואיד, כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2014 עם שעון ה-Gear Live.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בעוד שמדובר בשתי הדלפות נפרדות, סביר להניח כי הן מדברות על אותו שעון, שיגיע לראשונה מזה 7 שנים עם מערכת ה-Wear OS של גוגל, דבר המעלה שאלה לגבי המשך הקיום של שעוני הטייזן של החברה. עם זאת, נכון לרגע זה כל מה שאפשר לעשות הוא לחכות להכרזה הצפויה ולהמתין להדלפות נוספות שיבהירו את הפרטים על שעון סמסונג הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים