נטפליקס תחזיר את “שליחות קטלנית” כסדרת אנימה

מתוך "שליחות קטלנית ג'נסיס" מתוך “שליחות קטלנית ג’נסיס” (תמונה: Paramount Pictures)

נטפליקס הכריזה כי החלה בפיתוח סדרת אנימה המבוססת על סרטי “שליחות קטלנית” (The Terminator) של ארנולד שוורצנגר – אם כי סביר שהוא עצמו לא ישתתף בה.

הסדרה תופק בשיתוף עם חברת ההפקות Skydance, אשר הפיקה את שני הסרטים האחרונים בסדרת “שליחות קטלנית”. הסדרה החדשה, שעלילתה טרם נחשפה, תשפוך אור חדש על היקום הקולנועי של המחסל ותציג פרק חדש בקרב המתמשך בין בני האדם למכונות.

את הסדרה יצר התסריטאי מאטסון טומלין, שכתב את סרט האקשן “פרויקט פאוור” וכן את התסריט לסרט הצפוי “הבאטמן” בכיכובו של רוברט פטינסון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

סדרת סרטי “שליחות קטלנית” היא אחת מהמצליחות ביותר בז’אנר המד”ב. ששת סרטיה גרפו למעלה משני מיליארד דולר ברחבי העולם. הסדרה החדשה לא תהווה את הקפיצה הראשונה של המחסל למסך הקטן. מ-2008 שודרה סדרת הלייב אקשן “שליחות קטלנית: יומני שרה קונור” במשך שתי עונות, בה כיכבו סאמר גלאו (“פיירפליי”) כגרסה נשית של המחסל ולינה הידי (“משחקי הכס”) כשרה קונור. עם זאת, תהיה זו סדרת האנימציה הראשונה של הפרנצ’ייז.

הסדרה מצטרפת לשורת סדרות שרכשה נטפליקס לאחרונה בניסיון להגדיל את ספריית האנימה שלה. בין היתר נטפליקס מפתחת גרסת אנימה למשחקי “Splinter Cell”, מאת תסריטאי סרטי “ג’ון וויק” וספין אוף אנימה לסרט “צבא המתים” (Army of the Dead) של זאק סניידר (“ליגת הצדק”) הצפוי לצאת במאי השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים