הוכרז: Sonos Roam – רמקול חכם נייד “באמת” מבית סונוס

רמקול חכם Sonos Roam (מקור Sonos) רמקול חכם Sonos Roam (מקור Sonos)

חברת האודיו סונוס (Sonos) הכריזה על הרמקול החכם והאלחוטי והנייד הראשון שלה, ה-Sonos Roam. הרמקול החכם החדש של סונוס נועד לשימוש בעיקר מחוץ לבית, כאשר הוא תומך בהזרמת מוזיקה דרך חיבור ה-Bluetooth מהסלולר או באחד משירותי המוזיקה המקוונים המרובים באמצעות חיבור ה-WiFi המובנה. בנוסף, ה-Roam יציע תמיכה ב-Alexa, Google Assistent וב-AirPlay 2 של אפל עם זמן שימוש של עד 10 שעות.

רמקול ה-Sonos Roam החדש של סונוס נועד להיות הפתרון הראשון של החברה בעבור המשתמשים בדרכים המחפשים רמקול נייד באמת לקחת איתם, כשהוא שומר על איכות שמע דומה לזו אותה יש להם בבית מרמקולי הסונוס. בעוד שהחברה הציגה רמקול “נייד” עוד קודם לכן תחת השם Sonos Move אשר סקרנו באתר, לא היה מדובר בפתרון נייד באמת כמו ה-Roam החדש. ה-Sonos Roam חולק תכונה חשובה אחת עם ה-Sonos Move, כאשר בדומה אליו הוא מגיע עם קישוריות Bluetooth בנוסף לחיבור ה-WiFi הרגיל של רמקולי החברה.

ה-Roam מתיג עיצוב של “משולש” מוארך ומגיע במשקל של של 430 גרם, כאשר ניתן יהיה להשיג אותו בצבעים שחור (Shadow Black) או לבן (Lunar White). בתור רמקול שנועד לשימוש מחוץ לבית, ה-Roam מגיע עם עמידות למים ואבק בתקן IP67 וכיסויי סיליקון בקצוות לעמידות מוגברת.

בצד השמע, מלבד שידור מוזיקה אלחוטית מהטלפון או דרך אחד משירותי המוזיקה הנתמכים, ה-Roam תומך גם בהפעלה קולית של Amazon Alexa ו-Google Assistant בנוסף לתמיכה בטכנולוגיית הזרמת האודיו AirPlay 2 של אפל. סוללת רמקול ה-Roam תספיק לפי החברה לעד 10 שעות ניגון מוזיקה, כאשר בנוסף לטעינה הרגילה עם מחבר ה-USB-C, הרמקול תומך בנוסף בטעינת Qi אלחוטית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

פטריק ספנס, מנכ”ל סונוס, מסר:

יצרנו את Roam כדי לאפשר ללקוחות לקחת איתם את חוויית SONOS לכל מקום. לא רק שהוא הרמקול הכי חכם ורב-תכליתי שלנו, הוא גם הרמקול במחיר הכי נוח שאנחנו מציעים. Roam מעניק למיליוני לקוחות חדשים הזדמנות להכיר את SONOS, והוא המוצר הנכון בזמן הנכון, בדיוק כשאנחנו חוזרים להיפגש עם המשפחה והחברים.

רמקול ה-Sonos Roam החדש יהיה זמין למכירה בישראל החל מה-20 באפריל במחיר של 699 ש”ח.

בעוד ששוק הרמקולים האלחוטיים התברך בלא מעט יצרנים שונים ומשונים, ה-Sonos Roam בולט מעל כולם לאור העובדה הפשוטה כי לא מדובר ב”עוד רמקול אלחוטי”, אלא ברמקול חכם ואלחוטי המציע תמיכה בהפעלה קולית של עוזרות קוליות והזרמת אודיו לרמקול דרך ה-WiFi בעזרת אחד מעשרות שירותי הזרמת מוזיקה מקוונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים