נטפליקס תפיק סרט לייב אקשן על פי סדרת האנימה “גנדאם”

Gundam

סדרת האנימה הפופולרית “גנדאם” (Gundam) תקבל עיבוד לייב אקשן בחסות נטפליקס וחברת ההפקה לג’נדרי (Legendary). הסדרה תעובד לסרט קולנוע, אותו יביים ג’ורדן ווגט-רוברטס, במאי “קונג: אי הגולגולת” (Kong: Skull Island).

הסדרה “גנדאם” עלתה לאוויר לראשונה ביפן ב-1979, אך צברה פופולריות בעיקר במהלך שנות ה-80 – הצלחה שהובילה ליצירת סדרות המשך, חוברות מאנגה, משחקי מחשב ומספר סרטי אנימציה. הסדרה המקורית מתרחשת בעתיד הרחוק בו בני האדם מתגוררים במושבות בחלל. השם “גנדאם” מתייחס לחליפות רובוטיות ניידות אשר באמצעותן נלחמים בני האדם למען עצמאות מכדור הארץ.

עלילת הסרט החדש טרם נחשפה, אך את התסריט יכתוב בריאן ק. ווהן, יוצר הקומיקס Y: האיש האחרון (Y: The Last Man). בימים אלו ווהן משמש גם כיועץ בעיבוד הטלוויוני של “Y: האיש האחרון”, אשר יעלה במהלך השנה בערוץ FX האמריקני. ווהן כתב בעבר גם בסדרה “אבודים” (Lost).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

חברת לג’נדרי כבר מוכרת בז’אנר מלחמות הרובוטים (Mecha) מהפקת סרטי פסיפיק רים (Pacific Rim). בינתיים, בנטפליקס עובדים על אדפטציה נוספת לאנימה של אותה החברה שיצרה את “גנדאם” – סדרת לייב אקשן של “קאובוי ביבופ” (Cowboy Bebop) בכיכובו של ג’ון צ’ו (“הטינה”).

על הפרויקט כולו יפקח המפיק קייל בויטר, שבאמתחתו סרטים כגון “הבלש פיקאצ’ו” (Detective Pikachu), “פסיפיק רים: המרד” (Pacific Rim: Uprising) ו-“חולית” (Dune).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים