ה-LG OLED C1 48 מגיעה לישראל – טלוויזיית OLED או מסך מחשב?

טלוויזיית LG OLED C1 48 (מקור LG)

חברת LG משיקה את ה-LG OLED C1 48 בישראל, טלוויזיית OLED בגודל 48 אינץ’ המגיעה עם תדר רענון של 120Hz, תמיכה ב-HDMI 2.1 ובטכנולוגיית ה-G-Sync של אנבידיה, ההופכות את טלוויזיית ה-OLED ה”קטנה” למסך מחשב פוטנציאלי בגודל ענק המגיע במחיר של 5990 ש”ח.

טלוויזיית ה-OLED C1 החדשה מגיעה כחלק מליין ה-OLED העדכני של LG לשנת 2021 המחליפה את דגמי ה-LG OLED CX משנת 2020 אותם סקרנו באתר. נכון לרגע זה מדובר על הדגם הקטן ביותר הזמין בטלוויזיות ה-OLED של LG עד להשקה העתידית של דגמי ה-42 אינץ’ של החברה, כאשר הדגם החדש מגיע ברזולוציית 4K UHD עם תמיכה ב-HDR10 ו-Dolby Vison.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

טלוויזיית LG OLED C1 48 (מקור LG)

בעוד הטלוויזיה מגיעה עם מערכת ה-WebOS 6.0 של LG ומשתמשת בדור הרביעי של שבבי ה-Alpha 9 לשיפור איכות התמונה, אחד השימושים הפחות שגרתיים בטלוויזית ה-OLED, שהחל עם דור ה-CX הקודם, הוא כמסך מחשב יעודי. בנוסף, המסך ניתן לשימוש גם כמסך יעודי לגיימינג יחד עם הדור החדש של קונסולות המשחקים, בזכות תדר הרענון הגבוה בחיבור HDMI 2.1 והתמיכה שלו ב-FreeSync ו-G-Sync. בצד האודיו ניתן למצוא ב-C1 מערך של 2.2 ערוצים בעוצמה מירבית של 40W עם תמיכה בטכנולוגיית ה-Dolby Atmos.

טלוויזית ה-LG OLED C1 48 זמינה לרכישה במחיר של 5990 ש”ח, כאשר לרגל ההשקה הרוכשים הראשונים יקבלו במתנה את רמקול ה-LG XBOOM Go PL5 של החברה. לרכישה: KSP \ מחסני חשמל


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים