חברת האחים וורנר מכריזה על סדרות אנימציה חדשות של באטמן וסופרמן

Batman: The Caped Crusader (תמונה: Warner Bros) Batman: The Caped Crusader (תמונה: Warner Bros)

אולפני האחים וורנר, בשיתוף עם ערוץ קרטון נטוורק, הכריזו על שתי סדרות אנימציה חדשות לגיבורי הקומיקס באטמן וסופרמן – שתיהן יפותחו עבור פלטפורמת הסטרימינג HBO Max.

הסדרה של באטמן מגיעה מבית היוצר של ברוס טים, שיצר את סדרת האנימציה המקורית של באטמן בשנות ה-90 (“Batman: The Animated Series”). הסדרה זכורה כאחת מסדרות הקומיקס האהובות ביותר וסגנונה האפל זכה לאהדה גם מאת המבקרים שהכריזו כי היא ממש לא רק לילדים. אל טים מצטרפים בהפקתה גם הבמאי ג’יי.ג’יי אברהמס (“מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר”) ובמאי סרט הלייב אקשן הבא של באטמן, מאט ריבס.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסדרה החדשה תיקרא “Batman: The Caped Crusader”, ועל פי טים היא תחזיר את דמותו של באטמן לשורשי הפילם נואר שלה, בדומה לאופי הסדרה המקורית שיצר.

הסדרה השניה, התחזיר למסך את גרסתו המצוירת של סופרמן, דווקא תיקח כיוון קליל יותר. הסדרה תיקרא “My Adventures With Superman” ותעקוב אחר עלילותיהם של קלארק קנט, לויס ליין וג’ימי אולסן במערכת עיתון הדיילי פלאנט. יוצרי הסדרה הזו ידועים יותר מסדרות ילדים כמו “כח הטיטאנים” (!Teen Titans Go) ו“שי-רה נסיכת הכח” (She-Ra: Princess of Power), כך שנראה שהכיוון יהיה בהחלט פחות אפל.

My Adventures With Superman (תמונה: Warner Bros)
My Adventures With Superman (תמונה: Warner Bros)

בסדרה, קלארק קנט מתחיל לבנות את זהותו הסודית כגיבור העל של מטרופוליס, בעוד לויס ממצבת עצמה כעיתונאית חוקרת מפורסמת אשר לוקחת תחת חסותה את ג’ימי אולסן הצעיר. הסדרה תציג את תחילת סיפור האהבה הנרקם בין לויס לקלארק וההרפתקאות המשותפות שיעברו יחדיו.

את קולו של סופרמן יתרום השחקן ג’ק קוויד המוכר מתפקידו כיואי קמפבל בסדרה “הבנים” (The Boys) ומסרטי “משחקי הרעב”.

שתי הסדרות יעלו כאמור בפלטפורמת הסטרימינג HBO Max בעתיד, כאשר הסדרה של סופרמן קיבלה הזמנה מראש לשתי עונות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים