טוויטר חושפת איך תיראה האפשרות החדשה להרוויח מהרשת החברתית

לוגו טוויטר

הרשת החברתית טוויטר (Twitter) חושפת פרטים ראשונים על ה-Ticketed Spaces, האפשרות להציע כרטיסים בתשלום בעבור אירועים ב-Twitter Spaces, הפתרון היעודי של החברה לתחום חדרי הצ’אטים הקוליים. בנוסף, החברה משיקה מחדש את תוכנית אימות (verification) המשתמשים המאפשרת למשתמשים זכאים לבקש מהחברה לאמת את חשבונם כחשבון רשמי.

מספר שבועות לאחר ההכרזה על ה-Twitter Spaces, הגרסה של טוויטר לקלאבהאוס שהתחילה את “שגעון” חדרי הצא’טים הקוליים, החברה חושפת פרטים נוספים על ה-Ticketed Spaces, פיצ’ר ב-Twitter Spaces שיאפשר למשתמשים להרוויח כסף מחדרי צ’אט קולי על ידי מכירת כרטיסים לאירועים סגורים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כפי שהיה ידוע עם ההכרזה על Twitter Spaces, אפשרות ה-Ticketed Spaces תהיה זמינה בשלב הראשון למשתמשים בארה”ב בלבד. משתמשים בני 18 ומעלה יוכלו ליצור אירועים בתשלום במידה ויש להם 1000 ויותר עוקבים בטוויטר והם אירחו לפחות 3 אירועים ב-Ticketed Spaces לפני כן. מכל מכירת כרטיס ב-Ticketed Spaces טוויטר צפויה לקבל עמלה של 20%, אחוז שנחשב סביר יחסית כיום.

פרטים על Ticketed Spaces (מקור טוויטר)

חשבונות מאומתים

אחד הפיצ’רים אותם אפשר למצוא במרבית הרשתות החברתיות כיום הוא אפשרות ה”חשבון המאומת”, סימן המזהה כי זהות המשתמש אומתה על ידי החברה ומדובר על פרופיל או עמוד רשמי ולא מתחזה, כאשר במרבית המקרים מדובר על סימן “וי” (✓).

כך זה נראה בעמוד הטוויטר הרשמי של גאדג’טי:

עמוד הטוויטר של גאדג'טי
עמוד הטוויטר של גאדג’טי

לפי העדכון הרשמי החדש של טוויטר, החברה מתכננת להחזיר את תוכנית האימות של החברה, דבר שיאפשר למשתמשים העומדים בדרישות הסף שלה להגשת בקשה לאימות את החשבון שלהם ולזכות בסימן ה”וי” המיוחל.

רשימת המשתמשים שיוכלו להגיש בקשה לאימות זהות כוללת:

  • גופי ממשל
  • חברות, מותגים וארגונים
  • ארגוני חדשות ועיתונאים
  • בידור
  • ספורט ומשחקים
  • פעילים חברתיים, מארגנים ומשפיענים אחרים

משתמשים שירצו לאמת את החשבון שלהם ונמנים על אחת מהקטגוריות שאושרו על ידי החברה, יוכלו להגיש בקשת אימות דרך האפליקציה, שתבקש מהמשתמש צילום של מסמך זהות רשמי, מייל רשמי לאימות או אתר אינטרנט רשמי שלפיו החברה תוכל לאמת האם אכן מדובר על המשתמש באמת.

הליך בקשת אימות זהות בטוויטר (מקור טוויטר)

אפשרות מכירת הכרטיסים ב-Ticketed Spaces תהיה זמינה למשתמשים בארה”ב בלבד בשלב הראשון, וללא צפי להשקה מחוץ לארה”ב, כאשר אפשרות אימות החשבון צפויה להופיע בשבועות הקרובים אצל משתמשים שונים.

אפשרות ה-Ticketed Spaces החדשה של טוויטר מצטרפת לשמועות על Twitter Blue, מודל המנויים בתשלום אותו החברה צפויה להציג בקרוב, כאשר בשני המקרים מדובר על שינוי משמעותי לפלטפורמה המוכרת והחינמית, שינויים הצפויים להגדיל את הכנסות החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים