יוביסופט חושפים הצצה ראשונה למשחק חדש של “אווטאר”

Avatar: Frontiers of Pandora (תמונה: Ubisoft)

כאקורד הסיום למצגת של חברת המשחקים יוביסופט בכנס E3, חשפה החברה הצצה ראשונה למשחק החדש “אווטאר: גבולות פנדורה” (Avatar: Frontiers of Pandora). המשחק מבוסס כמובן על סרטו של ג’יימס קמרון, אשר לאחרונה חזר להיות הסרט המרוויח ביותר בכל הזמנים, כאשר הדיח את “הנוקמים: סוף המשחק” מהמקום הראשון.

במשחק נגלם בגוף ראשון את דמותו של בן גזע הנאבי אשר יוצא למסע לאורך הגבול המערבי של הירח פנדורה, איזור שטרם נראה בתכני אווטאר בעבר. במשחק נוכל לחקור את העולם השוקק ומלא החיים של הירח, אשר מאוכלס ביצורים מוכרים ודמויות חדשות, וננסה להדוף את כוחות ה-RDA, ארגון כוחני שהשתלט על כל המשאבים של פנדורה, ולהציל את הכוכב מההשתלטות האלימה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטריילר היפהפה מציג בעיקר את הנופים המושקעים של פנדורה, בעיצוב שלא פוחת מן הסרט עצמו. אך מהר מאוד הנוף הפסטורלי הופך אלים עם תקיפת מסוקי ה-RDA, המכניסים אותנו הישר לאקשן של המשחק. עם זאת, הטריילר לא הכיל תצוגה של המשחקיות עצמה, אלא רק קטעים ויזואליים מן העולם.

“אווטאר: גבולות פנדורה” מגיע יותר מעשר שנים לאחר ששיחחרה יוביסופט את המשחק הראשון שלה בעולם הסרט, “אווטאר: המשחק” (Avatar: The Game) מ-2010. המשחק היה אז משחק פעולה בגוף שלישי, וזכה לביקורות צוננות. אף על פי כן, היה הצלחה די גדולה ומכר כ-2.7 מיליון עותקים.

המשחק ישוחרר במהלך 2022 בפלטפורמות Xbox X/S, פלייסטיישן 5, וכן בשירותי הגיימינג גוגל סטדיה ואמזון לונה, אשר אינם דורשים קונסולה ומציעים את האופציה לשחק בסטרימינג באמצעות שירותי ענן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים