גוגל עובדת על רשת איתור חפצים דמוית Find My של אפל למכשירי אנדרואיד

אנדרואיד תמונה: Google

נראה כי חברת גוגל (Google) עובדת על חלופה משלה לרשת איתור החפצים ”מצא את…” (Find My…) של אפל, כאשר ניתוח קוד חדש של אפליקציית השירותים של החברה, ה-Google Play Services, מגלה שתי התייחסויות חדשות ב-Find My Device, המאפשר למשתמשים לעזור לאתר מוצרים אבודים באמצעות המכשיר שלהם, זאת בנוסף ליכולת הקיימת של איתור מכשירי אנדרואיד אבודים כיום.

אחד מהפיצ’רים השימושיים ביותר במוצרי אפל כיום הוא התמיכה שלהם ברשת ה-Find My של החברה, שנפתחה לאחרונה ליצרני צד ג’, המאפשרת למשתמשים לאתר חפצים בעלי חיבור בלוטות’ מובנה על ידי זיהוי שלהם ברקע על ידי משתמשי אפל השונים העוברים לידם ועדכון המיקום הגאוגרפי שלהם על המפה על מנת לעזור באיתור חפצים ומכשירים אבודים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

במקרה של גוגל, רשת ה-Find My Device הקיימת כיום מאפשרת לאתר מכשירי אנדרואיד המחוברים לחשבון הגוגל של המשתמש כאשר הם מחוברים לרשת האינטרנט. עם זאת, נראה כי החברה עובדת על שדרוג רשת איתור המכשירים, כאשר ניתוח הקוד של ה-Google Play Services בגרסה 21.24.13 מראה כי גוגל עשויה להוסיף אפשרות “פסיבית” של משתמשים לעזור לאתר מכשירים ואביזרים של משתמשים אחרים ברקע על ידי המכשיר שלהם, באופן דומה לרשת ה-Find My של אפל.

רשת Google Find My הקיימת

שורות הקוד החדשות שזוהו:

<string name=”mdm_find_device_network_description”>Allows your phone to help locate your and other people’s devices.</string>
<string name=”mdm_find_device_network_title”>Find My Device network</string>

אחת הסיבות העיקריות להצלחת רשת ה-Find My של אפל עם תגי ה-AirTags החדשים שלה, הוא העובדה כי כלל משתמשי אפל לוקחים חלק מרשת איתור החפצים המזהה אביזרים תומכים שעוברים בקרבת משתמשי אפל קיימים. עם זאת, במידה וגוגל אכן תחליט ליצור מתחרה דומה ל-Find My, היא צפויה להציג יתרון משמעותי במיוחד לאור כמות משתמש האנדרואיד הגדולה יותר ברחבי העולם, המגיעים עם אפליקציות גוגל שייקחו חלק מרשת איתור החפצים החדשה שתגיע כעדכון תוכנה לשירותי גוגל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים