ז’אנר המערבונים עושה קאמבק בטריילר ל”נקמה מרה” של נטפליקס

נקמה מרה (צילום: David Lee, באדיבות Netflix)

נטפליקס שיחררו את הטריילר הראשון לסרט “נקמה מרה” (The Harder They Fall) – מערבון חדש ומסוגנן עם פסקול מלא סטייל וצוות שחקנים מרשים במיוחד.

כאשר פורע החוק נאט לאב מגלה שאויבו המר רופוס באק עומד להשתחרר מהכלא, הוא אוסף את החבורה שלו ויוצא לאתר את רופוס כדי להתנקם בו. למסע מצטרפים מרי, אהובתו משכבר, עוזריו הנאמנים ביל פיקט חם המזג וג’ים בקוורת’ השולף המהיר – וגם יריב ותיק שהפך לבעל ברית. לרופוס באק עצמו יש צוות לא פחות רציני, שכולל את טרודי סמית’ הבוגדנית ואת צ’רוקי ביל – והם לא טיפוסים שיודעים להפסיד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסרט מגיע מאת הבמאי ג’יימס סמואל, אשר התחיל דרכו כמוזיקאי תחת השם The Bullitts ועבד על מוסיקה לסרטים כמו “גטסבי הגדול” (The Great Gatsby) ו“באהבה, רוזי” (Love, Rosie). ב-2013, סמואל זכה להצלחה קולנועית עם המערבון הקצר They Die By Dawn, אך “נקמה מרה” הוא סרטו הראשון באורך מלא. את התסריט כתב סמואל יחד עם התסריטאי בועז יכין (“האשליה”, “הנסיך הפרסי: חולות הזמן”).

את הקאסט מובילים אידריס אלבה (“לות’ר”, “ת’ור ראגנארוק”), רג’ינה קינג (“השומרים”), לקית’ סטנפילד (“רצח כתוב היטב”), זאזי ביטס (“דדפול 2”) וג’ונתן מייג’ורס (“ארץ לאבקראפט”). גם מאחורי המצלמה נמצאים שמות מרשימים לא פחות. את הסרט הפיק לא אחר מאשר שון קרטר, אותו רובנו מכירים כמוסיקאי Jay-Z, יחד עם ג’יימס לסטר שהפיק את רוב סרטיו של וויל סמית’ וביניהם “אני אגדה” (I Am Legend), “עלי” (Ali) ו-“הנקוק” (Hancock).

“נקמה מרה” יינחת בנטפליקס בסתיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים