הוכרזה: Gorilla Glass with DX – זכוכית גורילה חדשה לעדשות מצלמות הסלולר

זכוכית Corning Gorilla Glass with DX/DX+ (מקור Corning)

יצרנית הזכוכית קורנינג (Corning), הידועה היום בעיקר בזכות “זכוכית הגורילה” (Gorilla Glass) הנמצאת בשימוש במכשירים ניידים רבים, הכריזה ה-Gorilla Glass with DX+/DX, שתי גרסאות חדשות לזכוכית הגורילה של החברה המיועדות במיוחד בעבור מצלמות המכשירים הסלולריים ומציעות יכולת מעבר אור משופרת של 98% לקבלת איכות תמונה טובה יותר בצילום.

זכוכית הגורילה של קורנינג נמצאת בלא מעט מכשירים סלולריים ומשמשת להגנה על המסך שלהם, בהם זכוכית ה-Gorilla Glass Victus האחרונה של החברה. זכוכית ה-Gorilla Glass with DX+/DX החדשה נועדה להגן על מצלמות המכשיר הסלולרי ומגיעה כגרסה מעודכנת לזכוכית ה-+DX/DX שהציגה החברה ב-2018 ויועדה לשעונים חכמים, כאשר החברה שיפרה את איכות הזכוכית במיוחד בעבור השימוש בעדשות המצלמה, עם יכולת העברת אור משופרת על מנת שלא לפגוע באיכות הצילום.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מכשירי הסלולר של היום מגיעים לרוב עם מערכי צילום מרובי מצלמות, זאת עקב עליית חשיבות יכולות הצילום הסלולרית בעבור המשתמשים. חלק חשוב מאותה יכולת צילום נוגע לעדשת המצלמה, שנועדה לא רק להגן על חיישן הצילום, אלא לאפשר להעביר אליו אור בצורה טובה לקבלת תמונות באיכות גבוהה. לפי קורנינג, עדשות מצלמה רגילות משתמשות בציפוי נוגד השתקפות המעביר 95% מהאור אך יותר פגיע לשריטות. כאן נכנסת הזכוכית החדשה של החברה, המציעה עמידות משופרת לשריטות ושברים עם העברת אור משמעותית עוד יותר של 98%, שתעזור לקבל איכות תמונה משופרת.

זכוכית Corning Gorilla Glass with DX/DX+ (מקור Corning)

חברת קורנינג מסרה כי זכוכית ה-Gorilla Glass with DX+/DX החדשה תהיה זמינה בפעם הראשונה במכשירי חברת סמסונג, כאשר אפשר לצפות כי מדובר על דגמי ה-Galaxy Z Fold 3 וה-Galaxy Z Flip 3 שיוצגו באירוע ה-Galaxy Unpacked 2021 שיתקיים ב-11.8.

עם העליה בחשיבות תחום הצילום בסלולר, מובן כי אנשים יעדיפו שעדשות המצלמה יקבלו את אותה ההגנה כפי שמקבל המסך של המכשיר עם זכוכית גורילה, כאשר גרסת ה-+DX/DX החדשה מאפשרת לא רק הגנה טובה יותר אלא גם העברת אור משופרת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים