גרסה 7.9 של טלגרם מציגה אפשרויות חדשות בוידאו

טלגרם (Telegram) הכריזה על גרסה 7.9 של אפליקציית ההודעות הפופולרית עם מגוון שדרוגים, בהם Group Video Calls 2.0, גרסה משודרגת של פיצ’ר שיחות הוידאו המעלה את כמות המשתתפים מ-30 ל-1000 איש! הגרסה החדשה מתמקדת ביכולות הוידאו של טלגרם ומוסיפה אפשרויות להודעות וידאו באיכות גבוהה יותר, שליטה על מהירות הסרטונים, שיתוף מסך הסלולר בשיחות וידאו ועוד.

טלגרם הציגה את פיצ’ר שיחות הוידאו מרובות המשתתפים Group Video Calls בגרסה 7.8 עם אפשרות לשיחות וידאו של עד 30 איש, ועכשיו בגרסה 7.9 החברה הגדילה את כמות המשתמשים בשיחות הוידאו ל-1000 איש, כאשר היא אף ומתכננת להגדיל את הכמות עוד יותר בהמשך.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

יחד עם הגדלת כמות המשתתפים בשיחות הוידאו מגיע גם ה-Video Messages 2.0, שדרוג האיכות של הודעות הוידאו המהירות אותן ניתן לשלוח לאנשים מהאפליקציה ללא שמירה שלהן בגלריית המכשיר. החברה גם הוסיפה אפשרות להרצה מהירה של סרטונים במהירות של 150% או 200% בנוסף ליכולת להאיט את המהירות ל-50%.

יחד עם הפיצ’רים הגדולים, טלגרם הציגה גם אוסף שדרוגים קטנים יותר אך שימושיים לא פחות:

  • אפשרות להעברת חותמת זמן בסרטונים למשתמשים אחרים, אפשרות המתחילה וידאו מנקודת זמן ספציפית ולא מתחילתו.
  • הוספת אפשרות לשיתוף המסך של המכשיר בזמן שיחות וידאו בין שני אנשים.
  • פיצ’ר מחיקת ההודעות האוטומטי שהוצג בגרסה 7.5 מאפשר מחיקה של הודעות אחרי חודש, בנוסף למחיקה אחרי יום או שבוע שהיו אפשריות עד עכשיו.
  • פיצ’ר “ציור מדויק” (Precision Drawing) המאפשרת להקטין את גודל המברשת בזמן ביצוע זום במצב עריכה לציור מדויק יותר על תמונות.
  • פיצ’ר תזכורת סיסמה שיוודא שמשתמשים זוכרים את סיסמת האימות הדו-שלבי שלהם.

אלו הם הפיצ’רים הגדולים יחסית אותן הוסיפה טלגרם לאפליקציה, כאשר יחד איתם אפשר למצוא שדרוגים לאנימציות השונות בממשק ועוד שיפורים קטנים יותר.

לבסוף, וכמו שהתרגלנו לראות בעדכונים קודמים, החברה ממשיכה להוסיף עוד אמוג’י מונפשים חדשים שניתן לשלוח באופן אוטומטי במשלוח הודעה המכילה את האמוג’י בלבד.

אמוג’י מונפשים חדשים (מקור טלגרם)

כך תצטרפו לקבוצות של גאדג’טי בטלגרם:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים