ספוטיפיי בוחנת חבילת פרימיום מוזלת עם פרסומות במחיר של 99 סנט

לוגו Spotify תמונה: Spotify

ספוטיפיי (Spotify), בעלת שירות המוזיקה הפופולרי, החלה לבחון חבילת פרימיום חדשה ומוזלת בעבור חלק מהמשתמשים שלה תחת השם Spotify Plus. גרסה משודרגת של חבילת הספוטיפיי החינמית המגיעה במחיר נמוך במיוחד של 0.99 דולר ומעניקה למשתמשים אפשרות לדילוג על שירים ללא הגבלה, אך שומרת על הפרסומות בדומה לחבילה החינמית.

אחרי שרק נחשפנו לתוכנית הפרימיום המוזלת YouTube Premium Lite של גוגל, נראה כי גם ספוטיפיי רוצה להגדיל את ההכנסות שלה מהמשתמשים החינמיים של השירות על ידי שדרוג חבילת הבסיס החינמית בתוספת תשלום קטנה, שתצטרף לחבילות הפרימיום השונות אותן היא מציעה כיום בישראל במחיר של החל מ-19.90 ש”ח בחודש.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

משתמשי Spotify free, התוכנית הבסיסית והחינמית של ספוטיפיי, מקבלים כיום גישה מלאה למגוון השירים הזמין בשירות, בתוספת פרסומות, ועם הגבלה על יכולת ניגון השירים מחוץ לרשימות השמעה ספציפיות, ויכולת המוגבלת לדילוג על 6 שירים בשעה, דבר המגביל חלק מהמשתמשים ונועד להיפתר עם חבילת ה-Spotify Plus המוזלת שתאפשר לדלג על שירים ללא הגבלה.

חבילת ה-Spotify Plus החדשה נמצאת כרגע בתהליכי בדיקה בספוטיפיי, כאשר לא בטוח האם היא אכן תושק רשמית בסופו של דבר. עם זאת, בעבור תשלום העומד על עשירית מהמחיר הרגיל של חבילת הפרימיום, מדובר על שדרוג משמעותי עבור משתמשים שבחרו להשתמש בחבילה החינמית של ספוטיפיי ויוכלו לשלוט טוב יותר במוזיקה אותם הם שומעים בעלות נמוכה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים