ספוטיפיי משיקה תכנית משפחתית במחיר מוזל בישראל

ספוטיפיי צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

שנתיים לאחר השקת שירות המוזיקה ספוטיפיי (Spotify) בישראל, החברה מרחיבה את היצע התוכניות בתשלום לקהל הישראלי ומוסיפה תוכנית זוגית ל-2 משתמשים במחיר של 25.90 ש”ח ותוכנית משפחתית ל-6 משתמשים במחיר של 31.90 ש”ח, תוכניות שיוכלו לחסוך למשתמשים הרבה מאוד כסף מידי שנה ומגיעות במחיר נמוך יותר לעומת ארה”ב.

בעוד ששירות המוזיקה ספוטיפיי נחשב לאחד משירותי המוזיקה הפופולריים בעולם, משתמשים רבים בישראל נאלצו לשלם מחיר גבוה יותר בהשוואה למה שהוצע בשירותים מתחרים במידה ויש מספר משתמשי ספוטיפיי באותו משק הבית או שביקשו לחלוק את אותו החשבון בין המשתמשים לצורך חיסכון בעלות הכוללת, מה שפגע בפיצ’ר החשוב ביותר של השירות – אלגוריתם ההמלצות של ספוטיפיי. כעת, עם תוספת התוכניות הזוגית והמשפחתית, כל משתמש יוכל ליהנות מאזור נפרד בשירות במחיר מוזל לעומת משתמש הפרימיום הרגיל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עם השינוי החדש משתמשי ספוטיפיי יוכלו לבחור בין 4 חבילות שימוש:

  • חינם (Spotify free) – גישה לכלל השירים בשירות, קטעי וידאו ופודקאסטים ואפשרות לשימוש בחו”ל עד 14 ימים, אך בהסתמכות על פרסומות, גישה מוגבלת במובייל (רק לביצוע Shuffle וללא אפשרות ניגון שירים שבחרתם בעצמכם) וללא אפשרות להורדת שירים לשמיעה במצב לא מקוון, חינם.
  • פרימיום (Spotify Premium) – גישה לכל השירים בשירות וכן לקטעי וידאו ופודקאסטים, אפשרות לשימוש בחו”ל ללא הגבלה, ללא פרסומות, עם גישה מלאה במובייל, דילוג בלתי מוגבל על שירים, האזנה באיכות גבוהה (עד 320kbps), אפשרות שיתוף מהירה לרשתות חברתיות (פייסבוק, מסנג’ר, טוויטר, וואטסאפ) ואפשרות להורדת שירים לשמיעה באופליין, מחיר חודשי: 19.90 ש”ח או שנתי 238.80 ש”ח.
  • פרימיום זוגי (Spotify Premium Duo) – חשבון פרימיום לשני משתמשים עם תוספת פיצ’ר Duo Mix היוצר פלייליסט שמתעדכן על סמך שני משתמשי החשבון, מחיר חודשי: 25.90 ש”ח.
  • פרימיום משפחתי (Spotify Premium Family) – חשבון פרימיום משפחתי המיועד ל-6 משתמשים עם תוספת פיצ’ר Family Mix היוצר פלייליסט שמתעדכן על סמך כלל משתמשי החשבון ואפשרויות בקרת הורים, מחיר חודשי: 31.90 שקלים.

צמד התוכניות החדשות מגיע לישראל במחיר מוזל לעומת המחירים בארה”ב, שם התוכנית הזוגית מתומחרת ב-12.99 דולר (כ~44 ש”ח) והתוכנית המשפחתית ב-14.99 דולר (כ-51 ש”ח). השימוש בתוכניות בתמחור הישראלי מוריד למעשה את המחיר למשתמש בודד לכ~13 ש”ח בחודש בתוכנית הזוגית ולכ~5.3 ש”ח בחודש בתוכנית המשפחתית, זאת לעומת מחיר תוכנית הפרימיום הרגילה העומד על 19.90 ש”ח.

התכניות החדשות זמינות עבור משתמשים חדשים או קיימים בחשבון הפרימיום בתשלום של ספוטיפיי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים