הירח מתנגש בכדור הארץ בסרט האסונות החדש “Moonfall”

במאי סרטי האסונות רולנד אמריך חוזר עם סרט חדש השואף לשים את יצירותיו המוקדמות בכיס הקטן. הסרט החדש “Moonfall” מקבל טריילר ראשון, אשר מבהיר כי האסון הגדול ביותר שיכול ליפול על כדור הארץ נמצא ממש מעלינו – הירח.

אמריך הביא לנו בעבר סרטים כמו “היום השלישי” (Independence Day), “היום שאחרי מחר” (The Day After Tomorrow), גודזילה” (Godzilla) ו-“2012”. אך מהטריילר החדש נראה כי הבמאי הלך הפעם רחוק יותר ויצר חוויה מטורפת ומוגזמת במיוחד. עלילת הסרט “Moonfall” פשוטה כמשמעה – הירח עומד ליפול על כדור הארץ ולהשמידו לחלוטין.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסרט עוקב אחר אסטרונאוטית לשעבר בשם ג’ו (האלי ברי, “מונסטר בול”), אשר סבורה כי היא יודעת כיצד להציל את העולם מהאסון הקרב – כח מסתורי הסיט את הירח ממסלולו וכעת הוא עומד להתנגש בנו. לצערה של ג’ו, אף אחד לא מאמין לה מלבד עמיתה האסטרונאוט בראיין (פטריק ווילסון, “אקווהמן”) והקונספירטור המשוגע קיי.סי האוזמן (ג’ון ברדלי, “משחקי הכס”). השלושה ייצאו יחד לחלל ויגלו כי הירח אינו מה שחשבנו שהוא. על פי הטריילר, נרמז כי חייזרים מעורבים בכל העניין.

אל הקאסט מצטרפים גם מייקל פנה (“אנטמן והצרעה”), צ’ארלי פלאמר (“מחפשים את אלסקה”) ודונלד סאת’רלנד (“משחקי הרעב”).

הסרט צפוי לעלות בארה”ב ב-4 בפברואר, 2022. טרם נמסר תאריך עלייה בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים