הדלפה: אלו כל הפרטים על סדרת ה-Google Pixel 6

Google Pixel 6 (מימין) ו-Google Pixel 6 Pro (משמאל) (תמונה: carphonewarehouse) Google Pixel 6 (מימין) ו-Google Pixel 6 Pro (משמאל) (תמונה: carphonewarehouse)

בעוד 9 ימים בלבד גוגל תציג לעולם את סדרת ה-Google Pixel 6 באופן רשמי ומלא, אך עד שנגיע לתאריך המיוחל אנחנו נחשפים לראשונה אל דפי ההכרזה של זוג המכשירים הבאים מבית החברה, מה שמגלה לנו כמעט את כל הפרטים אודות הדגם הסטנדרטי ודגם הפרו החדשים. אחד מהפרטים החשובים ביותר שנחשפים בדפי ההכרזה היא ההבטחה של גוגל ל-5 שנים (לפחות) של עדכוני אבטחה לסדרת הפיקסל 6, מה שאומר עדכונים עד סוף 2026 לכל הפחות.

המשותף

גם דגם ה-Pixel 6 וגם דגם ה-Pixel 6 Pro משתפים לא מעט מאפיינים האחד עם השני, כך שבשניהם נקבל את מערכת השבבים החדשה, עם מצלמות חדשות, טעינה מהירה יותר ומערך אבטחה מהודק יותר. עם זאת, השניים נבדלים האחד מן השני במפרט התצוגה, במספר חיישני הצילום, בעיצוב החזיתי וגם במהירות הטעינה האלחוטית.

בתחילה, השניים משתמשים במערכת השבבים החדשה בשם Tensor, אשר נוצרה במיוחד עבור מכשירי הפיקסל החדשים וכוללת בתוכה את שבב האבטחה המעודכן Titan M2. בגזרת הביצועים המערכת עתידה להביא לזוג ביצועים עד 80 אחוזים מהירים יותר ממכשיר הפיקסל 5, כשהיא כוללת גם מעבד תמונה ייעודי בהתאמה לפיקסלים על מנת לאפשר יכולות עיבוד תמונה משופרות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

היכולות החדשות לגזרת הצילום במכשירי הפיקסל יעברו דרך חיישן חדש ברזולוציית 50 מגה פיקסל, אשר קולט 150% יותר אור לעומת הפיקסל 5, כשהחיישן הזה משותף וזהה בין הדגם הסטנדרטי לדגם הפרו. באמצעות מערכת השבבים החדשה, אנחנו מקבלים גם פיצ’רים מרעננים לתוכנה שיאפשרו לנו לתקן את התמונות לאחר הצילום כמו:

  • Magic Eraser – מחק מובנה בתוך עורך התמונות המאפשר לסמן אובייקטים לא רצויים ולהסיר אותם מהתמונה כמו אנשים שנעמדו מאחוריכם בזמן הצילום.
  • Face De-Blur – למקרים בהם צילמתם אנשים וזזתם מעט, תוכלו לתקן כעת את הטשטוש באמצעות עיבוד חכם במכשיר המזהה פנים ומחדד את הפרטים.

זוג המכשירים עושים שימוש גם בזכוכית ה-Gorilla Glass Victus בחלקם הקדמי, כשהגוף כולו עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68. מנגד, גוגל אינה מציינת עד איזה עומק המכשירים עמידים בפני מים, וגם מדגישה כי העמידות היא על הנייר בלבד ואינה אומרת שהמכשירים חסינים למים ו/או אבק. בחזרה לתוכנה, שני המכשירים יכולים לתרגם עד 55 שפות בזמן-אמת ללא צורך בחיבור לאינטרנט, כך שתוכלו לשמוע פודקאסט בשפה אחרת או לתרגם שלטים דרך Google Lens בלי צורך בכרטיס סים.

בנוסף לכך, ממשק המשתמש השתנה לחלוטין עם המעבר לאנדרואיד 12, אשר כוללת צבעים ועיצוב חדש לגמרי המתאים את עצמו למשתמש עם פלטות צבעים בהתאמה אישית על גבי כל המערכת ופיצ’רים חכמים כמו At a Glance המקפיץ לכם אירועים ותזכורות חשובות בדיוק כשאתם צריכים אותם כמו כרטיס המעבר לטיסה כשבדיוק הגעתם לנמל.

Google Pixel 6 Pro Stand (תמונה: carphonewarehouse)
Google Pixel 6 Pro Stand (תמונה: carphonewarehouse)

מעמד טעינה אלחוטי חדש מגיע לצד שני המכשירים וזוכה לשם המוכר Pixel Stand, אך הפעם המעמד תומך בטעינה מהירה יותר בהספק 21 וואט לדגם הסטנדרטי ובהספק 23 וואט לדגם הפרו. בעת הנחת הפיקסל במעמד תוכלו להשתמש בו בצורה דומה ל-Nest של החברה, כך שהוא יוכל להציג תמונות או לשמש כמקום לשליטה על אביזרים חכמים אחרים בבית.

זוג המכשירים תומכים בטעינה חוטית בהספק 30 וואט, דרך מחבר מסוג USB Type-C באמצעות שנאי הנמכר בנפרד ואינו כלול באריזה. הסדרה החדשה גם תלמד את הרגלי השימוש שלכם מיום ליום, כך שהסמארטפון יידע לשמור על מספיק סוללה בשביל האפליקציות בהם אתם משתמשים הכי הרבה, ובמקביל יידע לסגור אפליקציות ברקע בהן אתם לא משתמשים באופן תדיר.

ההבדלים

אף על פי שנראה שיש הרבה במשותף בין השניים, יש גם לא מעט שונה ביניהם, כך שבזמן שהפיקסל 6 חולק בעיקר פיצ’רים תוכנתיים עם דגם הפרו, האח הבוגר כולל שדרוגי חומרה חשובים כמו מערך צילום בעל 3 חיישנים לעומת 2, מצלמת סלפי משודרגת, תצוגה מהירה וגדולה יותר, מצלמת זום אופטי המאפשרת ביצוע זום עד פי היברידי עד פי 20 ועוד.

כבר בחזית נפגוש במסך מקומר בגודל 6.7 אינץ’ אשר מכוסה על ידי זכוכית ה-Gorilla Glass Victus, בקצב רענון של 120 הרץ ועם פאנל מסוג LTPO המתיר מעבר דינאמי בין קצב רענון גבוה של 120 הרץ עד קצב רענון נמוך ביותר של 10 הרץ לשמירה על חיי הסוללה בהסתכלות על תמונות או טקסט. מנגד, הדגם הסטנדרטי כולל מסך שטוח בגודל 6.4 אינץ’ בחזיתו, אך גוגל אינה מציינת שמדובר במסך בקצב רענון של 120 הרץ. היא כן מציינת שמדובר במסך בעל קצב רענון גבוה, מה שמוביל להשערה שלנו שמדובר במסך בקצב רענון של 90 הרץ.

גזרת הצילום שבדגם הפרו כוללת את אותו חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל, לצד חיישן משני שזהה גם הוא בין השניים ברזולוציית 12 מגה פיקסל לצילום בזווית רחבה וחיישן שלישי ברזולוציית 48 מגה פיקסל לביצוע זום אופטי עד פי 4 וזום היברידי בטכנולוגיית ה-Super Res Zoom עד פי 20. גם מצלמת הסלפי זוכה לשדרוג, וזו מגיעה בזווית רחבה של 94 מעלות כך שתוכלו לצלם תמונות רחבות גם מהחזית.

מעבר לפרטים הללו, הדלפה אחרת שנחשפה על ידי המשווקת Saturn בגרמניה גילתה לנו כי ה-Pixel 6 הסטנדרטי יכלול מסך ברזולוציית +Full HD, כשהוא כולל 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, 128 גיגה-בייט של נפח אחסון וסוללה בקיבולת 4620 מיליאמפר/שעה. מעבר לכך, ההדלפה מציגה גם היא את המופיע בדפי ההכרזה, עם מערך צילום הכולל חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל, לצד חיישן משני ברזולוציית 12 מגה פיקסל, אך מוסיפה כי מצלמת הסלפי תגיע ברזולוציה של 8 מגה פיקסל.

זמינות ומחירים

על סדרת ה-Google Pixel 6 תכריז החברה באירוע שייערך ב-19 באוקטובר, כשההדלפה שנחשפה על ידי Saturn גילתה לנו כי גרסת ה-8/128 גיגה-בייט של הדגם הסטנדרטי תגיע במחיר של 649 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים