הוכרז: TicWatch Pro 3 Ultra GPS – גרסה משודרגת ועמידה יותר של ה-Pro 3

שעון TicWatch Pro 3 Ultra (מקור Mobvoi) שעון TicWatch Pro 3 Ultra (מקור Mobvoi)

חברת MOBVOI, יצרנית מותג השעונים החכמים Ticwatch, הכריזה על ה-TicWatch Pro 3 Ultra GPS, גרסה מעודכנת של שעון ה-TicWatch 3 Pro המגיעה עם עמידות גבוהה יותר בתקן MIL-STG-810G של צבא ארה”ב, כאשר הוא מגיע עם מסך 1.4 אינץ’ כפול המשלב מסך AMOLED צבעוני ושחור-לבן באחד ומציע זמן סוללה של 72 שעות במצב רגיל ועד 45 ימים במצב חיסכון.

בדומה לשעון ה-Pro S שהגיע כשדרוג ל-Pro 2020, כך גם שעון ה-Pro 3 Ultra החדש איננו מגיע כדגם חדש לגמרי, אלא כגרסה משודרגת לשעון ה-Pro 3 שהוכרז ב-2020. הוא מגיע עם טכנולוגיית המסך ה”כפול” Dual Display 2.0, המשלבת בין מסך AMOLED צבעוני בגודל 1.4 אינץ’ ברזולוציית 454×454, עליו מונח מסך ה-FSTN LCD המשני בצבע שחור-לבן, שנועד לשמש כמסך בסיסי וחסכוני יותר’ המגיע בדגם החדש עם תאורה אחורית ב-18 צבעים משתנים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

החברה שיפרה מעט את עיצוב דגם ה-Ultra לעומת הדור הקודם, כאשר שינוי משמעותי אחד הוא תקן העמידות MIL-STG-810G שנוסף לתקן ה-IP68 כחלק מהיעוד שלו לאנשי וספורטאי שטח הזקוקים לשעון עמיד יותר. בדומה לדגם הקודם, אפשר יהיה למצוא בתוך השעון החדש את שבב ה-Wear 4100 של קוואלקום, יחד עם 1GB זיכרון ו-8GB אחסון, כאשר החברה החליטה להשיק אותו עם מערכת ה-Wear OS 2 הוותיקה יותר ולא ה-Wear OS 3 החדשה של גוגל שתגיע לשעון רק ב-2022.

אחד היתרונות הבולטים ביותר בשעון בהשוואה לשעוני Wear OS אחרים בשוק הוא זמן הסוללה הארוך במיוחד שלו, כאשר מסך ה-FSTN LCD המיועד לשימוש חסכוני בשעון מאפשר לסוללת ה-577mAh להגיע לשימוש של עד 3 ימים במצב רגיל ועד 45 ימים במצב חיסכון.

שעון ה-TicWatch Pro 3 Ultra החדש זמין למכירה במחיר של 299 דולר, בדומה לדגם ה-TicWatch Pro 3 הקודם, שיוזל למחיר של 255 דולר, כאשר החברה צפויה להשיק גרסת LTE בהמשך במחיר לא ידוע.

דגם ה-Pro 3 Ultra החדש לא מהווה שדרוג משמעותי יחסית ל-Pro 3 הקודם, אך בעבור משתמשים שלא מחזיקים ב-Pro 3 ומחפשים שעון חכם המיועד יותר לשטח, עם זמן סוללה ארוך ועמידות גבוהה במיוחד, הוא מהווה גרסה עדיפה על פני הדגם הקודם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים