LG משיקה מגוון פתרונות אודיו חדשים בישראל

רמקול LG UltraGear Gaming Speaker (מקור LG)

בנוסף לטלוויזיות ה-QNED 4K/8K החדשות, LG השיקה מגוון פתרונות אודיו חדשים בישראל בהם את סדרת אוזניות ה-LG TONE Free העדכנית של החברה עם 3 דגמים מסנני רעשים, מקרן הקול LG Eclair הזעיר בתצורת 3.1.2 ובעוצמה של 320W, ולבסוף – LG UltraGear Gaming Speaker, רמקול גיימינג יעודי המשמש גם ככרטיס קול חיצוני.

מסדרת אוזניות ה-TONE Free אנו מקבלים את דגמי ה-FP5, FP8 ו-FP9 של LG שהוכרזו מוקדם יותר השנה, כאשר דגמי ה-FP8 ו-FP9 מגיעים עם מארז ה-UVnano הייחודי של החברה, עם מנגנון מובנה לחיטוי האוזניות באמצעות תאורה אולטרה סגולה (UV), המאפשרת חיטוי של 99.9% מהחיידקים בזמן טעינה של 5 דקות בלבד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שלושה הדגמים מגיעים עם עמידות למים בתקן IPX4, שלושה מיקרופונים מובנים לסינון רעשים ומצב Whispering Mode (“מצב לחישה”), כאשר דגם ה-FP9 מגיע עם אפשרות להשתמש במארז בתור משדר Bluetooth לחיבור האוזניות למוצרים שונים באמצעות מתאם יעודי. מבחינת זמן השימוש, ה-FP5 מגיעות עם עד 22 שעות יחד עם מארז הטעינה ושני דגמי ה-FP8 ו-FP9 מציעים עד 24 שעות יחד עם המארז שלהן.

אוזניות TONE Free FP9 (מקור LG)
אוזניות TONE Free FP9 (מקור LG)

בעבור משתמשים שרוצים לשדרג את חווית האודיו שלהם בסלון, LG מביאה את ה-LG Eclair QP5, מקרן הקול הזעיר והקומפקטי ביותר של החברה המגיע בתצורת 3.1.2 עם עוצמה של 320W, כאשר הוא מציע תמיכה בטכנולוגיות ה-Dolby Atmos ו-DTS:X, בנוסף לטכנולוגיית ה-Horizon של יצרנית האודיו Meridian.

הגוף של מקרן הקול מגיע בצבע לבן או שחור עם גימור בד, כאשר מתחת לכיסוי אפשר למצוא 5 רמקולים בגודל 2 אינץ’ כל אחד, בעוצמה של 20W, הכוללים צמד רמקולים קדמי, צמד רמקולים עליון ורמקול מרכזי אחד, כל זאת בגוף הזעיר של ה-QP5. על מנת להשלים את חווית השמע, אפשר למצוא בסאבוופר האלחוטי צמד וופרים גדולים בגודל 5.25 אינץ’, בעוצמה של 220W.

מקרן קול LG Eclair (מקור LG)

בעבור הגיימרים החברה מציאה את ה-LG UltraGear Gaming Speaker, המגיע כמוצר משלים לסדרת מסכי הגיימינג UltraGear כרמקול שולחני בעוצמה של 20W שנועד לשבת מתחת למסך ומגיע עם תאורת RGB מובנית.

לא מדובר רק ברמקול שולחני, אלא בפתרון אודיו מקיף שכולל שבב Hi-Fi Quad DAC מסוג ES9038PRO ומאפשר להשתמש ברמקול ככרטיס קול איכותי עם תמיכה ב-DTS Headphone:X לחיבור אוזניות תומכות, כאשר בנוסף הוא מגיע עם סוללה מובנית המאפשרת להשתמש בו כרמקול נייד לכל דבר.

רמקול LG UltraGear Gaming Speaker (מקור LG)

פתרונות האודיו החדשים של LG זמינים למכירה בארץ במחירים הבאים:

  • אוזניות ה-LG TONE Free יהיו זמינות במחיר של 499, 799 ו-899 ש”ח בהתאמה לדגמי ה-FP5, FP8 ו-FP9.
  • רמקול ה-LG Eclair QP5 יהיה זמין במחיר של 2390 ש”ח.
  • רמקול ה-LG GP9 UltraGear יהיה זמין במחיר של 2490 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים