שירות המוסיקה Tidal מוסיף מנוי בחינם עם פרסומות

Tidal תמונה: Tidal

Tidal, בעלת שירות הזרמת המוסיקה בעלת אותו השם השייכת כיום לחברת Square, הכריזה על הוספת תוכנית מנוי המוצעת בחינם לשירות הזרמת המוסיקה שלה, מנוי שיציע למשתמשים גישה לספריית המוסיקה של החברה הכוללת למעלה מ-80 מיליון שירים באיכות “רגילה” של עד 160Kbps, כשבדומה לשירותי הזרמת מוסיקה מתחרים יגיע בתוספת פרסומות.

שירות הזרמת המוסיקה Tidal נחשב לחריג בהשוואה לשירותים מתחרים, כאשר הוא התמקד מראש במוסיקה באיכות גבוהה במיוחד של עד 9216kbps וללא דחיסה, תוך שהוא איננו מתחרה בשירותי המוסיקה הסטנדרטיים אלא בגרסאות האודיו הגבוהות שלהם, בהן Amazon Music Unlimited (לשעבר Music HD) של אמזון, Apple Music המעודכן של אפל, Deezer ושירות ה-Spotify HiFi של Spotify שהוכרז אך טרם הושק בפועל נכון למועד זה.

בנוסף למנוי החדש אשר מוצע בחינם החברה שינתה גם את תוכנית ה-HiFi Plus, המציעה אודיו איכותי עוד יותר עם תמיכה בטכנולוגיות אודיו משופרות, אך גם עם העברת כספים גדולה יותר ליוצרים להם מקשיבים המשתמשים, ועד ל-10% מדמי המנוי החודשיים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

תוכניות המנויים ב-Tidal (מקור Tidal)

תוכניות המנויים של Tidal:

  • מנוי Free – הגרסה החדשה של השירות עם אודיו באיכות של 160kbps וגישה לספרייה של למעלה מ-80 מיליון שירותים. מגיע בחינם עם פרסומות וללא יכולת להזרמת מוסיקה במצב לא מקוון.
  • מנוי HiFi – אודיו משופר באיכות של עד 1411kbps עם גישה ללמעלה מ-80 מיליון שירים ו-350 אלף סרטוני וידאו, יכולת נגינה במצב לא מקוון ובעלות של 9.99 דולר בחודש (19.99 ש”ח בישראל).
  • מנוי HiFi Plus – איכות השמע הגבוהה ביותר של עד 9216kbps עם תמיכה בטכנולוגיית Master Quality audio, Dolby Atomos ועוד, עם ספריית השמעה זהה למנוי ה-HiFi ותמיכה מוגדלת באומנים בעלות של 19.99 דולר לחודש (39.80 ש”ח בישראל).

התוכנית החינמית של Tidal זמינה בשלב הנוכחי למשתמשים בארה”ב בלבד.

Tidal התחיל את דרכו בתור שירות מוסיקה באיכות גבוהה מאוד בהשוואה למתחרים שהציעו איכות שמע נמוכה יותר, אך עם תכניות בתשלום בלבד. כעת Tidal עושה את הצעד ההפוך ומציעה גרסה ללא עלות של השירות עם איכות מוסיקה נמוכה יותר, אך עם תוספת של פרסומות כפי שמציעים המתחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים