טלגרם תאפשר לכל משתמש לקדם ערוצים ובוטים בתשלום

אפליקציית טלגרם (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית טלגרם (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

פאבל דורוב (Pavel Durov), מייסד חברת טלגרם (Telegram), המחזיקה בשירות ההודעות הפופולרי בעל אותו השם, הכריז על פיצ’ר נוסף שיגיע לפלטפורמת ההודעות של החברה, כאשר כל משתמש יוכל לקדם את הערוצים והבוטים שלו באמצעות תשלום לטלגרם.

טלגרם החלה להפעיל לאחרונה את פלטפורמת הפרסומות שלה, אותה חשף דורוב בסוף 2020, תחת השם “Sponsored Messages” או “הודעות ממומנות”. כעת דורוב חשף אפשרות פרסום חדשה שנועדה לאפשר לכל משתמש לקדם את ערוצי הטלגרם שלו ובוטים בתשלום בערוצי הטלגרם השונים.

בפוסט חדש שהעלה בערוץ הטלגרם שלו הדגיש דורוב פעם נוספת כי לא יופיעו פרסומות בצ’אטים הפרטיים בטלגרם, אלא רק בערוצים של 1000 חברים ומעלה, כאשר מידע אישי לא יאסף על המשתמשים על מנת להציג להם פרסומים ממוקדים. ההודעות הממומנות שישמשו כפרסומת יוגבלו לפרסום טקסטואלי בלבד של עד 160 תווים ללא מדיה או קישורים חיצוניים, ובפני המשתמשים תוצג הודעה ממומנת אחת בלבד לכל ערוץ, וזאת רק לאחר שהם קראו את כלל ההודעות החדשות שלהן באותו הערוץ.

הפרסום לערוצים ולבוטים פרטיים בטלגרם היא אפשרות חדשה המיועדת למשתמשים פרטיים ומטרתה לקדם את הערוצים והבוטים שלהם על מנת להגדיל את כמות המשתמשים הנחשפים אליהם, כאשר בדומה למבנה הקיים, לא מדובר בפרסומות “מציקות”, אלא בפרסומות טקסט מינימליסטיות למדי שלדברי החברה נועדו לאפשר לה לממן את פלטפורמת הטלגרם. בעתיד, ציין דורוב, תוצע גם אפשרות לחלוקת רווחים מפרסומות עם בעלי הערוצים בהם הן יופיעו.

כך תצטרפו לקבוצות של גאדג’טי בטלגרם:

השוואת מפרטים