וואטסאפ מוסיפה אפשרויות מחיקה נוספות להודעות הזמניות ויכולת הגדרה כברירת מחדל

הודעות זמניות בוואטסאפ (מקור וואטסאפ)

וואטסאפ (Whatsapp) מעדכנת את הפיצ’ר “הודעות זמניות” (disappearing messages) באפליקציית המסרים הפופולרית של החברה, כאשר יחד עם האפשרות למחיקה אוטומטית של שיחות וקבצי מדיה לאחר 7 ימים, משתמשים יוכלו לבחור במחיקה לאחר תקופות זמן קצרות או ארוכות יותר. בנוסף, משתמשים יוכלו להגדיר את הפיצ’ר כברירת מחדל בעבור כלל הצ’אטים שלהם.

העדכון החדש לפיצ’ר ההודעות הזמניות שהושק לפני כשנה משדרג את יכולת השליטה של המשתמשים על פרק הזמן אשר אחריו יעלמו ההודעות, ובנוסף לאפשרות המקורית של מחיקה אוטומטית לאחר 7 ימים, וואטסאפ מוסיפה אפשרות למחיקה אוטומטית אחרי 24 שעות או אחרי 90 ימים, כפי שלמדנו קודם לכן מגרסת הבטא של האפליקציה.

בנוסף לפרקי הזמן החדשים שניתן להגדיר, וואטסאפ הוסיפה את האפשרות להגדיר את ההודעות הזמניות כברירת מחדל בעבור כלל הצ’אטים של המשתמש, בין אם מדובר בצ’אטים בין שני אנשים או קבוצות, כך שלא יהיה צורך להגדיר את האפשרות בנפרד בכל אחד מהצ’אטים, אך ניתן להחריג צ’אטים כך שלא ימחקו באופן אוטומטי.

לאחר הגדרת הצ’אט להודעות זמניות תשלח התראה שתיידע את הצד השני כי ההודעות בצ’אט מוגדרות להימחק באופן אוטומטי לאחר פרק הזמן שנבחר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

פיצ’ר ההודעות הזמניות המעודכן

איך להפעיל הודעות זמניות בוואטסאפ

להפעלת מצב ההודעות הזמניות עבור כלל הצ’אטים בוואטסאפ, יש להיכנס להגדרות בוואטסאפ > “חשבון” > “פרטיות” > “זמן ברירת המחדל להודעות זמניות”, ולבחור את פרק הזמן הרלוונטי בין 24 שעות, 7 ימים ו-90 ימים בעבור כלל הצ’אטים הפרטיים החדשים.

צריך להדגיש כי פיצ’ר ההודעות הנעלמות אינו מבטיח את פרטיות ההודעות, ומלבד האפשרות הפשוטה של צילום מסך, גם ציטוט של ההודעה הנעלמת ישאיר את תוכן ההודעה גם לאחר חלוף פרק הזמן המוגדר, כמו גם העברה של ההודעה לשיחה אחרת, כאשר מדיה תימחק רק במידה והמשתמש לא הוריד אותה במהלך פרק זמן זה למכשיר.

הגדרת הודעות נעלמות כברירת מחדל בעבור כלל הצ’אטים

פיצ’ר ההודעות הזמניות המעודכן זמין כבר היום בעבור מרבית משתמשי הוואטסאפ, כאשר במידה והוא עדיין לא פעיל במכשיר שלכם יש לחכות לעדכון גרסה חדש של האפליקציה.

השינוי החדש של וואטסאפ להודעות הזמניות מאפשר שליטה טובה יותר, אך יש לזכור כי לא מדובר בפתרון מלא לפרטיות המשתמשים, לאור העובדה שאין דבר המונע מהצד השני לצלם את המסך או לגבות את התוכן אותו רואים בטרם ימחק באופן אוטומטי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים