אפל תמנע את המעקב אחריכם באמצעות AirTags עם תוכנה חדשה למכשירי אנדרואיד

AirTags (תמונה: Apple) AirTags (תמונה: Apple)

חברת אפל (Apple) השיקה את אפליקציית ה-Tracker Detect בעבור מכשירי האנדרואיד, על מנת לאפשר להם לבדוק אם נמצא תג AirTags המשמש לאיתור חפצים או כל התקן תומך ברשת ה-Find My של אפל בקרבתם העלול לשמש כפתרון מעקב אחרי מיקום המשתמש.

שירות ה”מצא את…” (Find My…), המשמש לאיתור המוצרים של אפל באמצעות שימוש במכשירים אחרים של החברה הנמצאים בקרבת מקום, נחשב לאחד השימושיים בעולם בזכות כמות מכשירי אפל החברים בו, כאשר החברה אף פתחה את השימוש ברשת ה-Find My ליצרנים חיצוניים והציגה את תג איתור החפצים AirTag, כפתרון יעודי לאיתור חפצים שונים.

עם זאת, משתמשים גילו במהרה שניתן להשתמש בתגי ה-AirTags למעקב אחר אנשים שאין להם מכשיר אפל. בעוד שמכשירי אפל יתריעו בפני המשתמש על כך כי מכשיר Find My נמצא בקרבתו באופן רציף, משתמשי אנדרואיד אינם יכולים לקבל התראות אלו וכך ניתן לנצל את ה-AirTag ומוצרים אחרים למעקב אחר המיקום של המשתמשים, מה שהוביל בחלק מהמקרים לדיווחים על גנבי מכוניות שהצמידו תגי AirTag ועקבו אחר הרכבים באמצעותם.

אפליקציית ה-Tracker Detect (מקור גוגל)

על מנת לפתור בעיה זו, אפל השיקה את אפליקציית ה-Tracker Detect, שמיועדת למכשירי האנדרואיד ומאפשרת להם לסרוק ולאתר תגי AirTag ומוצרי Find My אחרים בקרבתם שאינם בקרבת המשתמש שלהם. במידה והתג ממשיך להיות סמוך למשתמש האנדרואיד, הם יוכלו להפעיל איתות קולי על מנת לעזור להם לאתר את התג שעוקב אחריהם.

את אפליקציית ה-Tracker Detect החדשה של אפל ניתן להוריד מחנות ה-Google Play דרך הקישור הבא.

לרכישת תגי AirTag >> לחצו כאן

תגי איתור חפצים, ובמיוחד ה-AirTag של אפל, מאפשרים למשתמשים לאתר בצורה נוחה את החפצים והמכשירים השונים שלהם, אך כבר היום קיימות לא מעט דוגמאות של שימוש פלילי בתגים הללו על מנת לעקוב אחר מכוניות עד לבית הבעלים למטרת הגניבה שלהן, דבר אותו האפליקציה אולי תוכל לסייע למנוע על אף כי איננה אוטומטית אלא דורשת חיפוש ידני מצד המשתמש.


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים