טום הולנד מקפץ הישר לשובר הקופות הבא בטריילר ל”אנצ’רטד”

בשבוע שבו “ספיידרמן: אין דרך הביתה” שבר את הקופות בכל העולם והפך לסרט עם הפתיחה השניה בגודלה אי פעם, אולפני סוני זיהו הזדמנות ומיהרו לצאת עם טריילר חדש ל“אנצ’רטד” (Uncharted) – סרטו הבא של הכוכב טום הולנד.

הסרט המבוסס על סדרת משחקי הוידאו עוקב אחר הגנב הצעיר בעל חוכמת הרחוב ניית’ן דרייק (הולנד), אשר מגויס על ידי צייד האוצרות סאלי סליבן (מארק וולברג, “הצדק של ספנסר”). השניים יוצאים לחפש אוצר אבוד שנקבר לפני 500 שנה, אך מה שמתחיל כשוד פשוט הופך מהר מאוד למסע מסביב לעולם כשהצמד נקלע למירוץ נגד הרפתקן נוסף בגילומו של אנטוניו בנדרס, אשר מאמין כי האוצר שייך למשפחתו. אם יצליחו ניית’ן וסאלי לעבוד יחד ולפענח את הרמזים לתעלומה העתיקה ביותר בעולם, יוכלו השניים למצוא את האוצר ששוויו 5 מיליארד דולר ואולי אף לפתור תעלומה נוספת – לאן נעלם אחיו האבוד של ניית’ן?

הטריילר החדש מתחיל עם קטעים שכבר ראינו בטריילר הקודם ששוחרר, אך ממשיך להציג סצינות אקשן חדשות שמוכיחות כי הסרט למד לא מעט מסדרת המשחקים עליה מבוסס ואף משחזר סצינות שלמות ממנה. אנו רואים צניחות ממטוסים, ספינות פיראטים עתיקות נחשפות על ידי מסוקים, ואפילו סצינה אחת של טום הולנד מתנדנד על נברשת ענקית כאילו היה…ספיידרמן. הטריילר מסתיים כאשר סאלי מגיח כדי להציל את ניית’ן מעסקה מסוכנת ומציג לראשונה את השפם המפורסם של הדמות ממשחקי הוידאו, מה שגורר גיחוכים מצד שותפו.

הטריילר מכריז על הסרט כ”הרפתקה שנבנתה במשך 500 שנים”, והמציאות אינה מאוד רחוקה מהעלילה – הסרט נמצא בשלבי עשייה שונים כבר למעלה מעשור. עוד ב-2008 לוהק וולברג לגלם דווקא את התפקיד השני, של ניית’ן, אך מאז כבר התבגר מספיק כדי לגלם את המנטור סאלי. בסוני בחרו לבסוף להתמקד דווקא בגרסה צעירה יותר של ניית’ן, וליהקו את הולנד כדי לתת סיפור רקע לדמות המפורסמת אשר אנו רגילים לראות בבגרותה.

הסרט מגיע מהבמאי רובן פליישר (“ונום”) והתסריטאים מאט הולווי וארט מרקום (“איירון מן”). אל צוות השחקנים מצטרפים גם טאטי גבריאל (“ה-100”) וסופיה עלי (“האנטומיה של גריי”)

“אנצ’רטד” יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-17 בפברואר, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים