משחקי Uncharted מגיעים לקולנוע בטריילר ל”מחוץ למפה”

טום הולנד ומארק וולברג מתוך “מחוץ למפה” (תמונה: Sony Pictures)

אולפני סוני שיחררו את הטריילר הראשון לסרט “מחוץ למפה” (Uncharted) אשר מבוסס כמובן על סדרת משחקי הוידאו המצליחה באותו השם של חברת Naughty Dog. את נעלי הדמויות האהובות ניית’ן דרייק ו-ויקטור סקאלי ימלאו בגרסה הקולנועית טום הולנד (“ספיידמן: רחוק מהבית”) ומארק וולברג (“הצדק של ספנסר”).

הסרט החדש יהווה פריקוול לסדרת המשחקים, ויציג את ניית’ן דרייק בצעירותו. סרט קולנוע של משחקי Uncharted הוא פרויקט שניסו להרים בסוני כבר מאז 2008, ובגרסה הראשונית וולברג היה אמור לגלם בכלל את ניית’ן. ככל שעברו השנים, וולברג התבגר וכבר לא התאים לתפקיד, שכן הסרט העדיף להתמקד דווקא בגרסה צעירה יותר של הדמות. במקום, בסרט החדש קיבל וולברג את תפקיד המנטור, סקאלי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטריילר מתחיל בהסבר קצר לשם הסרט והמשחק – מקומות נסתרים אשר לא מופיעים בשום מפה. “הם לא אינם…”, מסביר ניית’ן. “הם פשוט אבודים”. מכאן אנו רואים את המפגש הראשון בין ניית’ן לסקאלי, כאשר ניית’ן עובד בתור ברמן בניו יורק אך מתעסק בזמנו הפנוי בחלום האמיתי שלו – ציד אוצרות. ההרפתקן הצעיר מלהיב את המנטור החדש שלו על אוצר אבוד ששווה 5 מיליארד דולר והשניים יוצאים למסע מסוכן וחובק עולם למציאתו. אך המסע הינו גם אישי במיוחד בעבור ניית’ן, כאשר מתברר שאחיו האבוד ככל הנראה נמצא באותו המקום.

הסרט מגיע מאת הבמאי רובן פליישר (“ונום”), על פי תסריט של מאט הולווי וארט מרקום, הצמד שמאחורי הסרט הראשון של היקום הקולנועי של מארוול – “איירון מן”. אל הצמד הצטרף בכתיבה גם התסריטאי רייף ג’אדקינס, שיצר את הסדרה “מחזור כישור הזמן” (The Wheel of Time) הצפויה לעלות באמזון פריים בנובמבר.

מלבד הולנד ו-וולברג, מככבים בסרט גם אנטוניו בנדרס (“שומר הראש ואשת המתנקש”), טאטי גבריאל (“ה-100”) וסופיה עלי (“האנטומיה של גריי”).

“מחוץ למפה” ינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-17 בפברואר, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים