העטלף והחתולה עובדים יחד בטריילר החדש ל”באטמן”

תמונה: Warner Bros

אולפני האחים וורנר וחברת הקומיקס די.סי שיחררו טריילר נוסף לסרט “באטמן” (The Batman) אשר יציג גלגול חדש של הדמות, הפעם בגילומו של רוברט פטינסון (“טנט”). הטריילר החדש מתמקד במיוחד במערכת היחסים בין האביר האפל לאשת החתול, ואף יצא תחת הכותרת “העטלף והחתולה” (The Bat and the Cat).

הטריילר נפתח כאשר ברוס ווין מקבל תלונות מתושבת גות’האם על כך שאינו עושה דבר למען העיר, בעוד משפחתו ידועה בפילנתרופיה שלה. אנו כמובן מיד רואים שאולי ווין לא עושה מספיק – אך זה רק בגלל שרוב זמנו מוקדש לזהות הסודית שלו שמגנה על העיר יותר מכל. מכאן אנו מקבלים הצצה לשני הנבלים המרכזיים של הסרט – הפינגווין (קולין פארל, “חיות הפלא והיכן למצוא אותן”) ו”הרידלר” – איש החידות (פול דיינו, “זה ייגמר בדם”).

אך הטריילר כאמור מבקש להציג לנו בעיקר את סלינה קייל, הלא היא קאטוומן בגילומה של זואי קרביץ (“שקרים קטנים גדולים”). ברוס מקווה כי יוכלו לעבוד יחד, וסלינה נענית להצעה ואף ממציאה כינוי חמוד לצוות שלהם. אך על אף אימונים במאורתו, נראה כי וויין לא בהכרח סומך על שותפתו החדשה, כך הוא מתוודה למשרתו אלפרד (אנדי סירקיס, “שר הטבעות”).

לסיום, נראה כי הרידלר מסתיר חידה אישית במיוחד עבור באטמן. הגיבור, לטענתו, קשור לסוד שמחביאה העיר גות’האם והרידלר יודע היטב מי מסתתר מאחורי המסיכה.

הסרט מגיע מאת הבמאי מאט ריבס (“קלוברפילד”) ומככבים בו גם ג’פרי רייט (“אין זמן למות”), ג’ון טורטורו (“ביג לבובסקי”), אלכס פרנס (“שומר טינה”) ורופרט פנרי ג’ונס (“מפרשים שחורים”).

“באטמן” יגיע לאקרנים בישראל ב-3 במרץ, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים