איידיגיטל ו-iStore משדרגות את השירות עבור לקוחות אפל בישראל

לוגו אפל צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

רשתות איידיגיטל (iDigital) ו-iStore מסיימות את שנת 2021 עם שדרוג הקשר שלהן מול אפל, כאשר איידיגיטל הופכת להיות ל-Premium Partner הרשמי והיחיד של אפל בישראל, ואילו iStore הופכת להיות המעבדה הרשמית השלישית של אפל בישראל.

אידיגיטל, המחזיקה כיום 18 סניפים ברחבי הארץ, הוגדרה עד היום כמשווקת פרימיום (Premium Reseller) של אפל בישראל, וכעת היא עוברת לסטטוס חדש וגבוה יותר של שותף פרימיום (Premium Partner). בפנייתנו לאיידיגיטל לא ניתן הסבר ברור לגבי משמעות השינוי בפועל וככל הנראה כדי להבין את המשמעות המלאה שלו ניאלץ להמתין להצגת מגמות חדשות בתחום השירות מצד החברה. איילת צרפתי-רוזן, מנכ״לית iDigital מסרה לגאדג’טי כי “אפל רואה בפרטנרים כמקום הנותן את החוויה האולטימטיבית של אפל, שהיא רוצה לייצר. במהלך שנת 2022 יושקעו משאבים גם מצידה בתוכניות ייחודיות ללקוחות של הפרטנרים, בשיפור הנראות ועוד תהליכים שונים שיקרו לאורך זמן.

ההודעה על עדכון הסטטוס של איידיגיטל כשותפה של אפל בישראל מגיעה זמן קצר לאחר פסיקה בעניין ערעור שהוגש על ידי אפל ו-iDigital ונדחה, ומשמעותו היא כי מעתה ניתן יהיה להגיש תביעות נגד אפל דרך אפל ישראל או דרך איידיגיטל, ולא להידרש לבצע זאת בשפה זרה ומול בסיס החברה בארה”ב בלבד.

מנכ"לית iDigital איילת צרפתי-רוזן (צילום: גאדג'טי)
מנכ”לית iDigital איילת צרפתי-רוזן (צילום: רונן מנדזיצקי)

לעומתה, רשת iStore תוגדר מעתה כמעבדה רשמית של אפל, מה שיאפשר לה לשדרג את רמת השירות והתיקונים בעבור הלקוחות של אפל בישראל. iStore החלה את דרכה כיבואן מקביל למוצרי אפל, והפכה למשווקת רשמית בישראל עם חמישה סניפים בארץ, זאת בנוסף לסניף חדש שיפתח בת”א במהלך 2022.

חיים זגורי, בעלי רשת iStore, מסר:

מזה כ-15 שנים נתנו מענה מקצועי ומוביל שוק לכלל מכשירי Apple בישראל במעבדת השירות של iStore. התחלנו כמעבדה בודדת בסניף הראשון שלנו בדיזנגוף ומאז התרחבנו ל-4 סניפים אשר כל אחד מהם העניק שירות תיקונים לכלל לקוחות Apple. הסמכת מעבדת השירות שלנו למעבדה רשמית של Apple בישראל הינה אבן דרך עבורנו במלוא מובן המילה מאחר והיא מאפשרת ללקוחותינו ליהנות משירות התיקונים הטוב ביותר הכולל טכנאים שהוסמכו ע״י Apple אשר משתמשים ברכיבים מקוריים שמגיעים ישירות מ-Apple, ועוד. יתרה מכך, אנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים לבידול ושדרוג חווית שירות הלקוחות על מנת להמשיך ולהציע חווית שירות שלא קיימת בשום מקום אחר.

בשני המקרים של iDigital ו-iStore, השדרוג בסטטוס הרשמי שלהם מול אפל צפוי להוביל לשדרוג השירות עבור הלקוחות, כאשר הפיכתה של iStore למעבדה שלישית רשמית של אפל בישראל תגדיל את אפשרויות התיקון הרשמיות שיש ללקוחות אפל בארץ. נזכיר כי בשנה האחרונה הכריזה אפל על מספר תכניות חדשות הנוגעות לתיקוני מכשירים, בהן תוכנית הטכנאים העצמאיים והתוספת האחרונה של אפשרות התיקון העצמאי של המשתמשים, כך שמשתמשים יוכלו לזהות כי מדובר בחלקים מקוריים.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


*קישורים בחלק מהפוסטים באתר קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

השוואת מפרטים