הוכרז: Samsung Odyssey Neo G8 – מסך גיימינג קעור ברזולוציית 4K וקצב רענון של 240 הרץ

מסך Odyssey Neo G8 (מקור סמסונג) מסך Odyssey Neo G8 (מקור סמסונג)

סמסונג (Samsung) הכריזה על ארבעה מסכי מחשב חדשים לקראת תערוכת CES 2022, בהם מסך הגיימינג הקעור Odyssey Neo G8 המגיע בגודל של 32 אינץ’ ותדר רענון של 240Hz, מסך ה-Smart Monitor M8 החכם בגודל 32 אינץ’ המאפשר מגוון פעולות ללא צורך במחשב וצמד מסכי UHD Monitor S8 המגיעים בגודל 27 ו-32 אינץ’.

מסך ה-Odyssey Neo G8 החדש של סמסונג מגיע בגודל 32 אינץ’ עם קעירות של 1000R, כאשר הוא מוגדר על ידי החברה כמסך הגיימינג הראשון המשלב רזולוציית 4K UHD עם תדר רענון גבוה של 240Hz. למעשה, ה-Neo G8 מגיע כגרסה מוקטנת של ה-Odyssey Neo G9, כאשר בניגוד למסכי הגיימינג האחרים בסדרת ה-Odyssey, הוא משלב את טכנולוגיית ה-Quantum Mini LED של סמסונג לבהירות של עד 2000 ניט, ומוגדר כמסך Quantum HDR 2000 העומד גם בתקן ה-HDR10+ GAMING החדש.

עדכון למסכים החכמים

בסדרת מסכי ה-Smart Monitor החכמים של החברה אפשר למצוא את ה-Smart Monitor M8, גרסה משודרגת ל-Smart Monitor M7 מ-2021 המגיעה בגודל של 32 אינץ’ וברזולוציית UHD, אך בעיצוב משופר ודק יותר בשליש לעומת הדור הקודם.

מסכי ה-Smart Monitor של סמסונג משלבים בין מסך מחשב סטנדרטי למסך טלוויזיה חכם, עם מגוון יישומים הזמינים באופן מובנה ומאפשרים להפעיל תכנים מיוטיוב, נטפליקס ועוד ללא צורך במחשב, ובאמצעות השלט רחוק המצורף למסך. בדגם החדש החברה שילבה מצלמת רשת בעלת חיבור מגנטי לשימוש לשיחות וידאו דרך המסך ואפשרות יעודית להפעלת מכשירי הבית החכם של החברה.

מסך Smart Monitor M8 (מקור סמסונג)

צמד המסכים האחרון מגיע מסדרת ה-UHD Monitor S8 כדגמי 2022 מעודכנים של מסכי ה-S8 2021 בגדלים של 27 ו-32 אינץ’. שני המסכים מגיעים ברזולוציית 4K UHD ועומדים ב-98% מתקן הצבעים DCI-P3, כאשר דגם ה-32 אינץ’ עומד גם בתקן ה-DisplayHDR 600.

המסכים נועדו לשמש גם כתחנות עגינה לניידים, והם משלבים בתוכם חיבור רשת חוטי מובנה וחיבור USB-C התומך בהעברת אות וידאו עם יכולת טעינה של עד 90W בו זמנית.

מסך UHD Monitor S8 (מקור סמסונג)

ארבעת המסכים החדשים יוצגו רשמית במהלך כנס CES 2022. החברה לא חשפה את המחיר הצפוי שלהם במועד זה, אך הם צפויים להיות זמינים למכירה במהלך המחצית הראשונה של 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים