הערכה: אוזניות ה-AirPods Pro 2 יתמכו בהעברת שמע באיכות גבוהה ללא דחיסה

AirPods Pro (תמונה: Apple) AirPods Pro (תמונה: Apple)

האנליסט מינג-צ’י קו (Ming-Chi Kuo), המסקר בקביעות את חברת אפל, פרסם הערכה חדשה לגבי אוזניות ה-AirPods Pro 2 הבאות של החברה, לפי הן צפויות לתמוך בתקן השמע Apple Lossless ואף לכלול אפשרות איתור לאוזניות באופן מובנה.

העדכון החדש מצטרף לאוסף נרחב של מידע שנחשף עד כה על אוזניות ה-AirPods Pro 2 הבאות של אפל, שצפויות להגיע לשוק ברבעון האחרון של השנה עם עיצוב חדש ומשופר ויחליפו את דגם ה-AirPods Pro המקורי מ-2019, כאשר פריט המידע החשוב ביותר נוגע לתמיכה ב-ALAC או Apple Lossless, פורמט האודיו ללא דחיסה של אפל שיאפשר העברת שמע באיכות גבוהה במיוחד.

שינוי נוסף שצפוי להגיע לאוזניות הבאות של החברה יאפשר לאתר את האיירפודס פרו 2 במקרה של אובדן, בדומה לפונקציה שמבצע ה-AirTag, כאשר בנוסף לאיתור באמצעות המכשיר הסלולרי, מארז האוזניות שיגיע יחד עם הדגם החדש יוכל לצפצף על מנת לסייע למשתמש למצוא אותו.

עיצוב אפשרי של אוזניות ה-Airpods Pro 2 (מקור MacRumors)

אוזניות ה-AirPods Pro 2 של אפל צפויות להגיע לשוק ברבעון האחרון של 2022. לאחר יותר מ-3 שנים מאז הוצגו אוזניות ה-AirPods Pro המקוריות, אין ספק שמשתמשי אפל המתינו זמן רב עד הגעתו של הדור החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים