הוכרז: Garmin epix – שעון הפרימיום הספורטיבי החדש של גרמין

שעון Garmin epix דור 2 (מקור גרמין)

חברת גרמין (Garmin) הכריזה היום (ג’ 18.1) על שעון ה-Garmin epix החכם מהדור השני, המגיע עם מסך AMOLED בגודל 1.3 אינץ’ וזמין בגרסת “פלדה” או גרסת פרימיום “טיטניום” המשלבת גם זכוכית ספיר, כאשר הוא מציע מעקב מיקום “משולש”, תמיכה ב-Garmin Pay ועוד, עם  זמן סוללה של עד 16 יום במצב שעון חכם ועד 42 שעות במצב GPS.

שעון ה-epix החדש של גרמין מצטרף לסדרת שעוני ה-Fenix 7 החדשה שהושקה היום ולצמד שעוני ה-Venu 2 Plus ו-Vivomove Sport שהוכרזו בתחילת החודש. הדגם החדש מוגדר למעשה כ”דור השני” בסדרת ה-epix של החברה, שהיתה הראשונה של גרמין עם מפות ניווט מובנות שהוצגה ב-2015, כאשר הדגם החדש מגיע עם גוף בקוטר 47 מ”מ ובמשקל של החל מ-70 גרם לשעון ולרצועה, המשלב מסך AMOLED צבעוני תומך מגע בגודל 1.3 אינץ’ ורזולוציית 416×416.

השעון החדש מגיע עם עמידות למים בעומק של עד 100 מטרים (10ATM) ותמיכה בניווט באמצעות מפות טופוגרפיות עם מיקום “משולש” (GPS, GLONAS ו-Galileo), כאשר הוא מאפשר לעקוב אחר מגוון פעילויות ספורט שונות, אימוני HIIT, שינה, רווית חמצן בדם ועוד. בנוסף, קיימת בשעון תמיכה בשירות התשלומים Garmin Pay, הזמין גם בארץ, ובהפעלה מוזיקה במצב לא מקוון משירותי ספוטיפיי, דיזר ואמזון מיוזיק.

שעון Garmin epix דור 2 (מקור גרמין)
שעון Garmin epix דור 2 (מקור גרמין)

בנוסף לגרסת הפלדה הרגילה של שעון ה-epix, ניתן למצוא אותו בגרסת טיטניום. בעוד ששתי הגרסאות דומות למדי ומגיעות עם גוף פולימר מחוזק בקוטר 47 מ”מ, גרסת הפלדה מגיעה במשקל של 53 גרם לשעון, עם מסגרת ומכסה אחורי העשויים פלדת אל-חלד, עם זכוכית Gorilla Glass DX וזיכרון 16GB. לעומתה, גרסת הטיטניום מגיעה במשקל 47 גם לשעון (70 גרם יחד עם הרצועה), עם מסגרת ומכסה אחורי העשויים טיטניום, זכוכית ספיר עמידה במיוחד, זיכרון 32GB ותמיכה בתדר מיקום כפול ומדוייק יותר.

שעון Garmin epix דור 2 (מקור גרמין)
שעון Garmin epix דור 2 (מקור גרמין)

סוללת ה-epix מספיקה לעד 16 ימים במצב שעון חכם רגיל ו-21 ימים במצב חיסכון, כאשר בשימוש במצב GPS זמן הסוללה עומד על 42 שעות ו-17 ימים במצב Expedition GPS, עם האפשרות למסך “פעיל תמיד” (Always ON) ומצבי שימוש אחרים.

זמני הסוללה המלאים של ה-Garmin epix:

  • מצב שעון חכם – עד 16 יום או 6 ימים עם מסך “פעיל תמיד”.
  • מצב חיסכון בסוללה – עד 21 יום.
  • מעקב GPS בלבד – עד 42 שעות או 30 שעות עם מסך “פעיל תמיד”.
  • מעקב “משולש” מלא – עד 32 שעות או 24 שעות עם מסך “פעיל תמיד”.
  • מעקב “משולש” כפול תדרים – עד 20 שעות או 15 שעות עם מסך “פעיל תמיד”.
  • מעקב “משולש” מלא עם מוזיקה – עד 10 שעות או 9 שעות עם מסך “פעיל תמיד”.
  • מעקב GPS מקסימלי – עד 75 שעות.
  • מעקב Expedition GPS – עד 14 יום.

שעון ה-Garmin epix מהדור השני יהיה זמין למכירה בישראל במחיר של החל מ-3,949 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים